Tyniss Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har lest litt på dette forumet. Det er faen meg sant det de sier i klassen, at dere her på forumet får ståpikk av Lian Li kabinetter Masse og serieprodusert.. Er det noe gøy å komme på et LAN også har halvparten likt kabinett deg? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) For en seriøs tråd! Og for en emnetittel... To the case: Lian Li produserer meget stilfulle kabinetter, som har et stort potensiale for modding. Lian Li er prestisje å ha! Fremdeles er det noen som foretrekker sånne fjortiss Premodda kabinetter med øyne som flasher og blinker i hytt og pine. Men smaken er som baken! Endret 4. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kjenner det vokse litt i buksa av og til, men aldri av et Lian Li kabinett :S får jo være grenser! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Å men at feks. Lian Li kabinett er "prestisje" å ha er vel fjorttissmentalitet på sitt beste(verste)... Lian har gode kabinetter, det er det ikke tvil om, men er nok mange andre kab. som er like gode idag. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Å men at feks. Lian Li kabinett er "prestisje" å ha er vel fjorttissmentalitet på sitt beste(verste)... Lian har gode kabinetter, det er det ikke tvil om, men er nok mange andre kab. som er like gode idag. 8778131[/snapback] Okay? Klart, er mange andre gode kabinetter, men har aldri sett noe som er like bra som Lian Li. Du kan jo godt komme med en link til et "godt" kabinett? Som kan konkurrere med Lian Li sine finurlige og smarte løsninger! Endret 4. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Denne tråden kan vi trygt stenge. Trolling og flamebait har vi ikke lyst på her på forumet. Hvis trådstarter kan holde postene på et litt mer saklig nivå fremover skal han være velkommen på forumet! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg