twarr Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei! Jeg har fått _STORE_ problemer med maskinen min etter at jeg instalerte Lindows her er hele historien...: Jeg formaterte partisjonen e: for å legge Lindows inn på (7,14 GB) så stappa jeg Lindows cd'en i dvd rommen og valgte den partisjonen som var 7140 mb (= 7.14 GB) så langt ingenting galt... instalasjonen gikk knirkefritt... så skal jeg starte opp, det gikk også greit, men så ville jeg inn igjen på Windows XP, noe som ikke gikk så fint... Det viste seg at Lindows hadde skrevet over c: (der Windows XP var instalert) uten å gi beskjed om det... (jeg mista masse viktige filer og dokument, dammit! ) Så fant jeg ut at Lindows bare var noe tøys, så da begynte jeg å instalere Windows XP igjen... jeg formaterte c: og instalerte XP der.... men så når jeg skulle starte opp igjen i Windows XP, så viser det seg at en partisjon på hardisk nr. 2 og hele harddisk nr. 3 har forsvunnet ifra explorer!!!!! jeg har prøvd alt mulig; oppdatert BIOS'en, oppdatert IDE Raid driveren (jeg kjøre ikke raid, jeg bare har den 3. harddisken der..) skrudd av og på Raid, uten at jeg finner igjen harddisken og den andre partisjonen.... en annen ting som har skjedd etter at jeg instalerte XP, var at når jeg skal spille cs på internett, så kommer pingen min opp i 300++++ og det hakker + jeg ser igjennom veggene!!! (og nei, jeg har ingen form for cheat instalert) jeg trenger virkelig hjelp, på forhånd tusen tusen takk! HARDWARE: MSI KT3 ULTRA-ARU 1 x 120 GB Western Digital SE 1 x 80 GB Western Digital 1 x 80 GB Maxtor (det er denne som står på raid kontakten..) Chieftec Bigtower osv... Til moderatorene: jeg visste ikke om jeg skulle poste den på Linux, programvare, gamer, hovedkort eller lagringsmedia-kategorien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå