beverboat Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei. Jeg har tenkt til å sette inn et musikkanlegg i min bever 380. Det trenger ikke være et superbra anlegg og prisen skal heller ikke være for høy. Det som er viktigst er at det er vanntett så jeg slipper å ta det ut av båten hver gang jeg er ferdig med å høre. Har noen noe tips om hva jeg burde velge, hvor det burde settes osv. Prisklassen helst ikke over 2000kr Endret 4. juni 2007 av beverboat Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du finner nok ikke noe som er 100% vanntett. Og ferdes du i saltvann trenger dette inn overalt. Har selv tenkt å montere Radio/cd i maken båt. Kommer til å montere den under "styrepulten" slik at den enkelt kan betjenes, men at den ikke er utsatt for direkte sjøsprut. Der bør den holde seg bra, så kan du feks montere høyttalere rundt "styrepulten" feks en forover og en til siden. Du får sikkert tak i en brukt radio/cd til en billig penge. "Vanntette" høytalere får du på biltema. Så du kommer langt med en 1000 lapp. Men må du ha batteri i tillegg må du regne 5-600 til. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du kan jo bare kjøpe et sånn deksel til å ha over, funker fett det Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du finner nok ikke noe som er 100% vanntett. Og ferdes du i saltvann trenger dette inn overalt. Har selv tenkt å montere Radio/cd i maken båt. Kommer til å montere den under "styrepulten" slik at den enkelt kan betjenes, men at den ikke er utsatt for direkte sjøsprut. Der bør den holde seg bra, så kan du feks montere høyttalere rundt "styrepulten" feks en forover og en til siden.Du får sikkert tak i en brukt radio/cd til en billig penge. "Vanntette" høytalere får du på biltema. Så du kommer langt med en 1000 lapp. Men må du ha batteri i tillegg må du regne 5-600 til. 8778105[/snapback] Ok før det første ikke kjøp biltema sine marinehøytalere, maritim sine boss høytalere er så utrolig mye bedre, og like billige eller billigere...... Man får kjøpt frittstående boks til cd-spilleren, som er 100%vanntett, som man kan ha stående oppå styrekonsollen.... Sprutdeksel er også fint..... Jeg holder foresten på og lage en liten guide angående dette, har skrevet 1.utkast, legger det ved som vedlegg her.... Komplett_guide_for_annlegg_i_b_t.doc Lenke til kommentar
beverboat Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ok Takk for tipset! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vil gjerne ha tilbakemeldinger på den annleggsguiden jeg la som vedlegg over her, både ris og ros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå