bouncer123 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som kan finne en pålitelig kilde der det står windows sine minimumskrav for WinXP ? Tenker på hardware. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Systemkrav Min. prosessortype 233 MHz Min. RAM-størrelse 64 MB Min. harddiskstørrelse 1.5 GB (bare tull, full install med sp2 og drivere tar ca. 1,7 GB... Perifere / grensesnittenheter Mus eller kompatibel enhet, CD-ROM, SVGA-skjerm, tastatur Legg merke til at disse kravene er minimiumskrav. Personlig vil jeg anbefale følgende oppsett som min. CPU 500MHz Minne 256mB Disk:C: 4GB-> (Det går an å trimme XP-en til en del mindre.) Lenke til kommentar
bouncer123 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 takk men hvor fant du dette? må nemmelig ha det fra en pålitelig kilde siden jeg skal bruke det til en eksamen oppgave Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 takk men hvor fant du dette? må nemmelig ha det fra en pålitelig kilde siden jeg skal bruke det til en eksamen oppgave 8778170[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328087&view=detailed Du finner samme info på sidene til Microsoft.no også Lenke til kommentar
bouncer123 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Thank you :!: har letet på MS sine side men fant ikke noe... BTW du vet ikke hvor jeg kan kjøpe 50 xp pro lisenser til en go penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå