Billy Bob Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Takk for svarene. *Leter fram et virusprog.* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Altså...de fleste virusene bruker E-mail spoofing. Dvs at de tar og sender seg selv til alle mailadressene i den infiserte maskinens adressebok, og så velger en av disse som avsender. Så mailene kan like gjerne være fra noen helt andre enn de det står du fikk mailen av. Aldri åpn mailer med skjermbeskyttere i sier nå jeg Edit: Jimmy Pop: Hvorfor bumper du en 5 måneder gammel tråd? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Edit: Jimmy Pop: Hvorfor bumper du en 5 måneder gammel tråd? Hehe. Den n00ben. :wink: Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kan også være et trojanvirus, så at dette var en funksjon i den nye versjonen av subseven (diquise as screensaver) Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kan også være et trojanvirus, så at dette var en funksjon i den nye versjonen av subseven (diquise as screensaver) ... og åssen vet du alt dette...? :wink: Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 heisann les denne du der tenker jeg du finner svaret på det du spør om http://www.hardware.no/nyheter/mai03/fizzer.html Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 snorre123: sånt jeg bare vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå