Joachim_F Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skal vi tro GamePro, får også Xbox 360-eiere mulighet til å kjempe mot kommunister i World in Conflict. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan bli gøy, har sett frem til det på PC, og hvis jeg kan spille det på 360 blir det nok sistnevte! Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er selv med i den lukkede MP betaen og har ingen ting annet en positiv å si om spillet. For de som ikke har sett det før hadde Kotaku et clip av hvordan de taktiske atombombene i spillet ser ut og tro meg det er enda fetere å se de ingame. Endret 4. juni 2007 av Tai`dai Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Burde man egentlig ikke nevne at det ikke finnes snille eller slemme gutter i dette spillet? Man kan være kommunist eller kapitalist, alt ettersom, og ingen er "hovedfienden". For min del så syntes jeg det er helt strålende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg