Logitech87 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Heisann godtfolk! Er så veldig usikker på hvordan jeg skal ordlegge meg for folk når jeg skal spørre om ting. Og nå tenkte jeg at jeg skulle ringe til banken for å spørre om info om å ta opp et nytt lån på 10 000 kr, når jeg allerede har et lån som er på 45 000 der halve beløpet snart er nedbetalt. Også tenker jeg, åssen skal jeg presentere dette for rådgiveren i banken? har dere et "manus" jeg kan følge? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det mest naturlige hadde vel vært å bare øke det gamle lånet med 10 000 igjen. Tror ikke du trenger å bruke noen spesiell "strategi" for å øke sjansen hvis du har god betalingshistorikk på det første lånet. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det mest naturlige hadde vel vært å bare øke det gamle lånet med 10 000 igjen. Tror ikke du trenger å bruke noen spesiell "strategi" for å øke sjansen hvis du har god betalingshistorikk på det første lånet. 8777833[/snapback] Men da må jeg vel også få satt opp beløpet jeg betaler i måneden for å klare å betale det innen tiden år ut. Vi ble enig om at jeg skulle betale tilbake det første lånet på 4 iløpet av to år, for etter det så er lærlingtiden min over. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den beste måten å få svar på spørsmålene dine er å snakke med banken. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jepp.. har nokså stor tro på at banken ønsker å hjelpe deg med dette. I og med at du tidligere har hatt større lån så er det sannsynlig at du kan få større lån nå og eventuelt gjøre om på nedbetalingstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå