TSP Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Hei og hopp! Dette har irritert meg i lengre tid. Problemet går ut på at det i eldre tråder finnes bilder som er vedlagt forumets vedleggsfunksjon som gjør at designet blir rotet til. Grunnen er at vedleggsystemet ble endret fra IPB 1.3 til 2.0 og grunnet manglende oppdatering av disse eldre vedleggsfilene (eller hvordan IPB nå enn er bygd opp...) har ikke disse vedleggene blitt slik nyere vedlegg blir. Derfor, finnes det en mulighet for å fikse det slik at tidligere vedlegg blir oppdatert til å følge standarden til nyere vedlegg? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Kan du linke til et eksempel som har dette problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Selvfølgelig. Kan like gjerne ta den første tråden jeg deltok i som eksempel. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=306475&hl= Øhm... Har du fikset det nå Ueland? For nå er det som det skal, men jeg kan forsikre deg om at det ikke var slik i går, det har jeg til og med vitner på Søkte på google, du kan se tråden i hurtigbuffer her: http://66.102.9.104/search?q=cache:WrLrMtd...=1&client=opera Bildet er tatt i Opera 9.10 fra bufring av side. ( 20% ) Men nå ser det jo fikset ut, men kunne være greit om du forklarer hva du har gjort, for noe må du ha gjort. På skolen har jeg Opera 9.20, hjemme 9.10, men tviler på at det er forskjellen. Nyere vedlegg var som de skulle. Endret 5. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg