Smirnoff Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Men regner ikke med han får en Power6-CPU gratis, så vi kan nok utelukke den, hehe. Som nevnt, kanskje det er en dual core, og han har gått i den fella noen gjør, ved at de snakker om dobbel klokkefrekvens fordi det er to kjerner. Som som selvfølgelig ikke er korrekt å gjøre. Edit: vet ikke om jeg forsto riktig av det innlegget der du sa "skal få", men kanskje han betaler likevel. Uansett, vi går ut i fra at det er enten en AMD eller Intel x86-CPU. Så der finnes det ingen som går på 4 GHz stock. Endret 4. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jawohl :!: hvem har rett nå? 8778677[/snapback] I hvertfall ikke du... Den der går på 4.7 Ghz og (antar det var du og trådstarter som diskuterer) den IBM CPUen går på 0.7 Ghz raskere enn det du sa For å være pirkete, så er det kompisen din som har rett hvis han stiller spørsmålet riktig. 8778953[/snapback] :!: Æ antar du bør lese inleggan NØYE før du skriv nåkka. Det e ikke æ å trådstarter som diskutere. Æ lurte bare på HVEM som hadde rett...... Endret 4. juni 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 det er ikke rastafari menne, han vet knapt hva frekvens eller dual core er for noe sååe, owned bitch! men han sier fortsatt at JEG vart eid :!: Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 det er ikke rastafari menne, han vet knapt hva frekvens eller dual core er for noe sååe, owned bitch! men han sier fortsatt at JEG vart eid :!: 8779020[/snapback] :!: Morsomt Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 det er ikke rastafari menne, han vet knapt hva frekvens eller dual core er for noe sååe, owned bitch! men han sier fortsatt at JEG vart eid :!: 8779020[/snapback] :!: Morsomt 8779035[/snapback] yeah, dette begynner å bli en artig, artig tråd :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå