neoman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) heisann, er en gutt på snart 17 år som vil bli sterkere større og mere markert i musklene. har nå trent i 3-4 år uten program og er ganske sterk alerede, men uten samme resultater som flere jeg kjenner som følger program, mine mål er rett og slett å bli så sterk som mulig, jeg er villig til å trene svært hardt. trener på ett trenings studio som heter espern som har alt av apperater tror jeg så kan gjøre alle former for øvelser. vil helst ikke trene mere en 3-4 ganger i uken men flere er også greit om nødvendig. for øyblikke tar jeg pyramide program i benk,knebøy,markløft,ståendeskulderpress, tricepspress og curling, 1 gang i uken på forskjellige dager. og jeg gjør de fleste andre øvelser mer eller mindre random når jeg er der, jeg trener egentlig alt, men uten noe særlig program, vet ikke om det hjelper noe siden jeg trener så uregelmessig for å si det på den måten. en ting til vil heller ikke bli en sånn diger kjempe. sterkest mulig uten og gå opp så mye i vekt veier 70 kg og er 180 høy er utvokst i høyde, å vil helst ikke bli mere en 80 kg tung. så helst ikke noe som gjør meg sånn fet sterk-stor sterk, det er ikke målet mitt. det jeg er på jakt etter er ett trenings program som gir maks virking. også ett kosthold som gir maks virking og mat- protein pulver som hjelper på, for øyeblikket er jeg ikke så sund som jeg burde vært. håper noen kan hjelpe, og er det noe som er uklart så si ifra beskrev så godt jeg kunne i posten. er i hovedsak overkroppen jeg vil ha muskler, men trener gjerne litt bena bare for å holde formen, men ikke en hel dag bare for bena liksom. er arma mage og rygg som er viktigst. Endret 4. juni 2007 av neoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå