Skavold Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Heisann! Jeg savner en "startside" i testene til Amobil. Hadde det vært mulig? For å forklare litt mer; dagens tester går rett på sak uten å fortelle noe om telefonens "historie" først. Jeg tror det ville vært flott om testerne kunne ta seg tid til å bare skrive litt om hva som gjør at denne modellen skiller seg ut, og hvorfor den fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Skriv en liten sak og legg det først i testen. Dette gjelder spesielt de litt "spesielle" telefonene, som N95, iPhone og RAZR² for eksempel. For så spesielle modeller kan også dette være side 1, mens testen begynner på side 2, mens for ikke fullt så spennende modeller, f. eks. de billigere Nokiaene, de Samsungene du har sett fjorten av før og Sony Ericssonen som ikke tilfører noe nytt i mobilverden, kan det være nok med bare noen setninger på testens førsteside. Tanker om dette? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Dette slo visst ikke helt an? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heisann Tilbakemeldingen din er allerede tatt opp i redaksjonen. Vi ser også behovet for mer av en innledning i testene, så det kan godt være det skjer noe her. Glemte helt å si takk for tipset, men da gjør jeg i alle fall det nå Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hardware har en egen side hvor de forklarer litt i begynnelsen, men amobil hadde en lang ingress (eller hva det heter) under overskriften, men nå er den veldig veldig kort. jeg synes det er bedre å gjøre det slik igjen enn å måtte bla en ekstra side og skrive så mye som en side når det som oftest ikke er bruk for så mye.. her er en side i hardware hvor ingressen eller hva det heter er kort mens det står litt under bildene, dette er vel det mest vanlige? jeg lette etter en siden hvor hardware har skrevet en hel side, men som jeg synes å huske er det ikke like ofte de gjør det.. jeg fant ingen, men lette ikke intenst.. her er amobils innledning nå her er amobils innledning før, pluss at jeg synes de forklarte litt mer i selve hoveddelen det beste hadde vel vært å lage en egen innledene side de færre gangene det er nødvendig, og skrive litt mindre ellers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå