NgZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ...for meg, og det har den alrig gjort heller. Når jeg trykker på "svar", bli kun innlegget jeg velger å svare på sitert, uansett hvor mange innlegg jeg har haket av med sitat-knappen. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er det denne: knappen du trykker på? Du må trykke på denne: knappen. Endret 4. juni 2007 av e-banez Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Haha, det burde ant meg at det var jeg som gjorde noe feil ja... Men det er jo tungvint. Man må jo da scrolle helt ned først, for å finne "svar nå". Kunne det være en idé å la dette fungere med "svar"-knappen også, tro? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den knappen er jo på toppen av siden også. Og du har vel "Home" og "End" knapper på tastaturet, har du ikke? Men ja, det kunne kanskje vært litt enklere å gjøre som du foreslo. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Da hadde i hvert fall jeg sluppet å irriter5e meg over noe som ikke "fungerte" Takk for oppklaringen forresten. Home-tasten brukes jo i og for seg flittig uansett for å komme opp til menyen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg