DNA Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen som vet om et bra skjermkort som ville fungert perfekt på en litt utdatert HP maskin med 512mb ram? Skal oppdatere ram til over 1gb ram før jeg kjøper skjermkort hvis det har å si. Sjermkortet burde være bra nok til å spille spill som WAR, AoC som kommer på full grafikk. Endret 4. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
peiper Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet om et bra skjermkort som ville fungert perfekt på en litt utdatert HP maskin med 512mb ram? Skal oppdatere ram til over 1gb ram før jeg kjøper skjermkort hvis det har å si. Sjermkortet burde være bra nok til å spille spill som WAR, AoC som kommer på full grafikk. 8777363[/snapback] Det er svært vanskelig å si, i.o.m. at du ikke sier noe om CPU og hva slags kort du trenger. Sansynligvis AGP, kanskje? Hva er slags spill er WAR og AoC? link? Man får jo opp 1000-vis av treff hvis man søker på dette. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Om det er Age of Conquerors du mener, så bør det gå glatt med "alle" skjermkort som selges i dag, husk du skal sikkert har AGP-kort. WAR aner jeg ikke hva er.. Før du bestiller noe, så kan du sjekke hvilken CPU du har. Er den mindre enn 800MHz - 1GHz bør du spare pengene.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Mente Age of Conan. . . Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Age of Conan kan du nok "glemme" å kjøre på en gammel maskin. Og full grafikk tror jeg nesten nyere PC'er sliter med. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mente Age of Conan. . . 8781382[/snapback] Synd, glem det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå