Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vertsbroren ødelegger min siste tid i USA!

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært med Molly i hele dag, og hun har forstått at jeg faktisk ikke har gjort noe. Hun tror på meg igjen, og det var en genial følelse. Vi fikk snakket ut, sovnet i hver andres armer og det hele var helt bra igjen. Jeg følte meg igjen så... lykkelig igjen. Helt anderledes enn det jeg følte meg i går.

Ang. Paul så vet jeg rett å slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg snakket til vertsmoren min i går kveld ang. dette, der jeg poengterte at noen i dette huset må ha stjelt telefonen og brukt den for å utnytte meg. Jeg tror hun forsto hvem jeg pratet om og hun virket bekymret, allikevel så tror jeg ikke hun kommer til å gjøre noe med dette. Det jeg beskylder Paul for er ganske alvorlig, og jeg har i tillegg ikke noen konkrete bevis for at det er han (selv om det er helt tydelig).

Jeg tror uansett ikke Paul kommer til å se på mobilen lengre. Han har sendt emailen, og allerede ødelagt en hel del for meg. Han fikk Molly til å bli dritsur, og hele danselaget hennes tror jeg er en "manwhore". Han gjorde det umulig for meg å si hade til JB, den franske utvekslingsstudenten som bodde her (vi ble gode venner), pluss at mange andre av mine venner har ringt meg hver dag uten hell. De sa de trodde at jeg hadde allerede forlatt landet uten å si hade til dem, og de ble selvsagt ganske sur.

Nå er det bare å finne ut hva jeg skal gjøre. Jeg vet at det ikke kommer noe godt ut av det å beskylde han for å ha stjelt mobilen min. Han kommer til å benekte det uansett! Jeg har tenkt på å si det til han når jeg står på flyplassen i morgen vel å merke. Si noe lignende som: "Well, good luck at UND, but I really don't think they would be too happy with you if you start to steal their cell phones". Allikevel føler jeg at det ikke er en god nok straff. Han har ødelagt noe enormt mye for meg de siste dagene, noe jeg hater han for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som ren hevn kan du jo vurdere å anmelde ham rett før du drar. Da sikrr du ham vel en del bråk med familien, selv om politiet vel neppe kommer til å gjøre noe. Men hvis moren hans ikke har tenkt å gjøre noe, blir det vel ikke rare straffen. Hva med å stjele hans telefon den dagen du drar? :devil:

Lenke til kommentar

Det beste er nok å bite det i seg.. Men jeg ville for min egen tilfredsstillelse ha gjort noe alà det samme mot Paul, som han gjorde mot deg. Det er isåfall viktig at det ikke oppdages lenge før du skal dra, og at det ikke kan bevises å være deg som står bak.

Lykke til

Lenke til kommentar

Ta mobilen hans, ring FBI og si følgende ord: Al Quaida, terror, nuclear bomb, Osama Bin Laden, Pentagon, kill, infidels, George W. Bush, og så videre. Blir det ikke "trouble in the Bronx" da, så vet ikke jeg.

Men fra spøk til magnum; hadde det vært noe uskyldig så hadde jeg gått til ham og konfrontert gjøken. Men jeg synes dette er ganske alvorlig egentlig. Hadde du hatt noe slags bevis, burde foreldrene til ålen ha tatt tak i ting, for det grenser til psykoser å gjøre noe slikt. Syns jeg. Det er nesten litt såpeopera-aktig. Han har vel ikke en skjult tvillingbror også?

Håper uansett du ikke får lide for handlingene hans. Han burde fått seg en lærepenge, for man vet sikkert aldri om han oppgraderer de råtne handlingene sine i fremtiden... :no:

Lenke til kommentar
Ta mobilen hans, ring FBI og si følgende ord: Al Quaida, terror, nuclear bomb, Osama Bin Laden, Pentagon, kill, infidels, George W. Bush, og så videre. Blir det ikke "trouble in the Bronx" da, så vet ikke jeg.

8787420[/snapback]

Hahahahaha! :!: Det burde du jammen gjøre. Det har han faen meg forrtjent, jævelen. :D
Lenke til kommentar

Det kunne vel ikke jeg vite. Det er jo tirsdag der i noen timer enda. :p

editDa var ikke jeg der.

Men uansett: Det virker jo som det ordnet seg relativt greit med Molly Ustedalen. Får vi et seigpinings-avstandsforhold å lese om i en tråd etterhvert?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig er jeg irritert på deg Ustedalen.

Det skal da ikke gå an å begynne å tro at mobilselskapet har kanskje sendt meldinger. Jeg er bare overrasket over at du ikke snapper opp ting så fort. Med en gang du har mista telefonen stikker du til nærmeste mistenkte som i dette tilfellet du var 110% sikker på var din "bror" (jævlig at du kaller han for din bror) og si at du skal ha den telefonen tilbake hvis ikke vil det få konsekvenser.

Hele dette dramaet er for meg typisk amerikansk der du har blitt dradd rett ned i det. Fyfaen å dramatisk skal det være...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...