Gå til innhold

Lost til 2010!

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om dette?

Blir serien for lang, kort og kjedelig?

Like spennende hele veien?

Hva kunne forbedres?

At Lost varer helt til 2010 mener jeg er vilt, for mye å følge med, TvNorge kommer til å flytte sendetiden pga. lavere seertall, dette skjer da selvfølgelig pga. lange sesonger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener dere om dette? Fint at de har fått en sluttdato å forholde seg til

Blir serien for lang, kort og kjedelig? Forhåpentligvis ikke

Like spennende hele veien? Ja, jeg har stor tro på at skaperene klarer å underholde oss hele veien

Hva kunne forbedres? Vet ikke

Forresten skal de neste sesongene kun bestå av 16 episoder hver.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

Hva mener dere om dette? Herregud, hvor langt kommer det til og være, de har nok penger allerede.

Blir serien for lang, kort og kjedelig? Altfor lang, ALTFORT lang, de skulle stoppet kanskje i 2008 ikke i 2010

Like spennende hele veien? Jeg husker vær onsdag første sesong, satt jeg og så på Lost det var utroliiig spennende, men det starter og bli litt kjedelig nu.

Hva kunne forbedres? Mere action - Mindre snakking.

Lenke til kommentar

Det er greit at hver episode har et tema knyttet opp til en person/familie hver gang, men det blir alt for mye av ”flashback”. Jeg ville sett mer fra øya. Og hvis jeg hadde falt ned sånn, ville jeg organisert grupper som kunne prøvd å gå rundt øya langs stranda for å se om man så noe. Og å holde på fram til 2010 er et bomskudd tror jeg, når folk i 2007 begynner å bli mektig lei av serien.

Lenke til kommentar

tro folk vet at det er drama.. menne trenger jo ikke akuratt å kjøre "i gode og onde dager" stil over dette... må litt "action" for å holde seertallet oppe..., og action har det vært de sisste episodene... gleder rævva av meg til neste sesong..

Lenke til kommentar

Lost har en klar begynnelse, midten og slutt. Hvor har vi hørt dette før? Babylon 5. Bare det at sesong ble klarert helt, helt i siste liten, så siste episode i sesong 4 er egentlig siste episode i sesong 5. Men selve serien ble skrevet som en lang historie.

Det samme gjelder Lost. Det som er unik i denne sammenhengen, det er at man vet antall sesonger. Og man har en historie, de vet hvor de skal, bare ikke når. (Nesten et sitat, jo.)

Det vil si, liker man Lost fram til nå, så klarer man ihvertfall å holde ut. Liker man ikke dramaserie (noen som har sett på Matthew Fox eller?! Party of Five?) krydret med en stor dose mystikk, så hvorfor ser man på da? Fordi alle andre gjør det? Ta et valg, slutt å syt!

Skal Lost fortsette med å følge opp historien i annenhver episode (f.eks Locke blir skutt, ingenting om han i neste episode, men neste episode får vi vite mer. Mange andre eksempler på det.) - så tror jeg kommer til å se annenhver episode fremover... Men følge med? Absolutt!

Var Lost som fikk meg hekta til å se på TV-serier sendt i USA.

Lenke til kommentar
Det er vel umulig at de ikke mister seertall med flere sesonger, det blir jo bare vanskeligere og vanskeligere å "hoppe inn" i Lost, man kan ikke begynne å se Lost uten å ha sett alt.

8791691[/snapback]

Det er også et problem!

Lenke til kommentar

Hva mener dere om dette? Synst er greit å vite kor lenge serien vil vare.

Blir serien for lang, kort og kjedelig? For ikkje håpe det blir det.

Like spennende hele veien? Ja det vil eg tru.

Hva kunne forbedres? Ikkje noko spesielt hittil.

Skal uansett kjøpe meg sesongene på dvd så kan eg se bonus greiene og serien om at når serien er slutt i 2010. Har sesong 1 å skal kjøpe sesong 2 om ikkje lenge og skal også kjøpe sesong 3 når den kjem ut på dvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...