-Zoso- Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har spilt inn noe nytt matriale (deler/utdrag av låter) som jeg jobber med for tiden.. Vet kvaliteten er laber, men kunne jeg fått noe feed på hva som kan forbedres, evt endres..? Fusion/jazz intro Bluesintro Fusionlåt, dårlig kvalitet -Zoso Endret 4. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dette har lite med fusion og jazz å gjøre. Hvor lenge har du spilt? Mistenker deg for ikke helt å hørt mye på denne type musikk. Stemmer det? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ok, jo jeg hører nok ikke så mye på fusion, en del på jazz.. kom heller med kritikk.. (kanskje det var det? ) Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ok, jo jeg hører nok ikke så mye på fusion, en del på jazz.. kom heller med kritikk.. (kanskje det var det? ) 8785750[/snapback] ja, ta det som kritikk. Jobb med flyt, timing og klang. Du klarer deg best i "blues-intro". Hva slags jazz hører du på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå