xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hopp. Jeg var med to kamerater som driver med parkour her om dagen, og fikk knipset noen bilder. Setter pris på all kritikk. Flere bilder kan forøvrig sees her. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hopp. Jeg var med to kamerater som driver med parkour her om dagen, og fikk knipset noen bilder. Setter pris på all kritikk. Flere bilder kan forøvrig sees her. 8776989[/snapback] Likte begge bildene dine.. ¨ 1: likte den tomme luften du har i bildet, sjekt for editorial use ikke sant .. 2: Spenstig og mere morsom positur. Ikke så aktion preget som den første egentlig. Du kunne ha fått mere ut av bildet om han hoppet inn i bildet. En om han hoppet ut. Men uansett.. kult . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har allerede sagt at bildene var flotte, men jeg kan vel ta og legge ut litt mer kritikk her enn det er verdt å gjøre i SO. 1: Likte veldig godt det første, veldig actionpreget, fint utsnitt, du får bildet til å bare virke, et utsnitt jeg tviler på at jeg ville likt bildet i farger, nettopp fordi at utsnittet er så originalt at svart/hvitt gjorde seg virkelig godt her! 2: Igjen, bra med S/H, og likte veldig godt silhuettfunksjonen, er dog enig i at det ville vært mer effektfullt om han hadde hoppet inn og ikke ut, men veldig kult bilde det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå