Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som bor i nabohuset nede i veien:D.

Gjest hmm, hva skal jeg gjøre:D?

Anbefalte innlegg

Gjest hmm, hva skal jeg gjøre:D?

god kveld til alle sammen på diskusjon.no i denne forstand god natt

men anyways :D har ett lite dilemma her. jeg fant tydeligvis ut at ei jente bor i nabohuset. i denne forstanden tilfeldig med at jeg og en kompis dro ut for dagen. så så jeg henne. . det høres ut som paranormale evner for dere iallefall.

ok jeg har lyst til og bli kjent med henne :hmm: . men så viste jeg ikke hva jeg skall gjøre ?

noen forslag foralldel kom med dem

mitt eget er og banke på døren til huset og spørre om det er en jente som bor dær

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg hadde det samme dilemmaet for en stund siden! Om du kjenner du noen andre naboer så forhør deg litt med dem, finn ut hva hun heter osv. Og spør om noen kanskje til og med kan introdusere deg. Det gjorde jeg :) Og jeg fikk henne og har henne :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest

etter mye tærping på og få folket til og skjønne hva faen det ær jeg mener med dette innlegget så får jeg skrive driten om tvært. anyways vi går videre. jaja, uansett, jeg vil helst erfare og prøve meg fram selv. vil helst ikke ha råd fra andre. så hvorfor postet jeg denne posten med dette temaet i det hele tatt. faen og, jeg har sagt a så får jeg faem meg si B også :cool: .

alllikevel. jeg og en kompis skulle ut og kjøre bil, da han kom for og hente meg og vi hadde kjørt ned gata til hovedveien siden gaten er i en nedover bakke, hvorav man må ta av i ett hellvettes kryss for og komme til hovedveien som er innfartsåren til byen som jeg bor i. så så jeg ei jente som gikk opp veien og inn i ett hus som bare var noen husstander unna meg. dermed sa jeg til meg selv. hun dær vil jeg faen bli kjent med. så dagen gikk og jeg satt fortsatt med den tanken om at jeg ville bli bedre kjent med henne. men jeg har lurt på hva og hvordan jeg skal gjøre det.

jeg syns selv at det å banke på døra til huset hennes i seg selv er lurt. men ikke i den forstanden at hun for sjokk av at det står en vilt fremmed mann utfor døra :D .

så deres forslag er virkelig velkommene . viss dette ikke er bra nok så si i fra. jeg tar kritikken på min kappe :)

Lenke til kommentar

Still deg opp utenfor vinduet hennes og spill gitar og syng. Gjerne med en rød rose i munnen om du greier mestre syngingen samtidig. Et bur med duer/måker/hva du måtte få tak i, som du slipper fri i det hun åpner vinduet, kan være den lille ekstra piffen som skal til for at hun faller pladask.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

jævelig godt svar. hehe, men en ting er sikkert, jo mer jeg sitter her og kaster bort min tid jo fortere svinner sjansen for meg å kunne bli kjent med. ingenting erlik ingenting. så jeg manner meg opp og gjør noe med dette i morgen den dag. forhører meg rundt om henne og hvor gammel hun er ikke minst. vil jo seff ikke ha rykte på meg for og være fjortis-nasker :D. det ville vært surt. det er min plan, og den er etter min formening ganske god også . enig?

Lenke til kommentar
Gjest Guest

hehe :D. sitter jeg her og ønsker at det skal skje, så skjer det selvfølgelig ikke faen uansett hvor mye jeg tenker og ønsker. klaffer det ikke så faen heller, jeg blir en erfaring rikere uansett hellvette, ergo vis jeg ikke gjør en dritt og bare blir sittene og dagdrømme å ønsketenke.

Lenke til kommentar

Joda. Bare ikke snok rundt for mye, men finn tak i noen som kjenner henne litt og kanskje la de introdusere deg..? Det kan gjerne virke litt rart å bare dukke opp på døren hennes uten videre. Om ikke min første ide går, så må dere da tilfeldigvis møtes en gang i blandt siden dere er naboer. Smil og si hei? Det er i det minste en start.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

ja for faen. best og slå på stortromma første gangen for og skape kjemi;). begynner man for sent så er det for sent unasett faen hva man gjøre. skap tiltrekkning tidlig i spillet er min første regel. bruke humor og irroni er en god egenskap som får henne til og flire tvært :D. mange skjønner ikke hvordan jeg får ei jente til og le og ha det godt i mitt selvskap hele tiden. de tror jeg har magiske evner. men det har jeg faen ikke. jeg har lest meg til det og tatt lærdommen ut i praksis.. men jeg skal si hei til henne, hva som skjer etter på avhenger av hvor mye jeg vil legge i det. det er vi mannfolk som skal lede, det er logikk og det som vises i filmer er så løyn som du faen får det. det gjør oss til noen jævla feiginger som spørr, var det galt av meg og gjøre det når man kysser jenta. faen og. iuansett jeg skal som jeg sa slå på stor tromma :)O

Lenke til kommentar
Gjest Guest

det er så alt for mye som den vanlige mannen i gata ikke veit. og jeg var en av de faktisk. men det endra seg. jeg måtte gå i meg selv for å finne ut hva som gikk av meg. og hva jeg ville forbedre på. det og kjøpe ei bok om damer og dating pluss en lyd bok med hypnose :hmm: var faen en vanskelig avgjørelse å ta. men jeg angrer ikke det grann på dette i dag. ikke faen om jeg gjør. det er en avgjørelse jeg roser meg selv for den dag i dag

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Tråden stenges.

Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...