flogieboogie Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette ser temmelig tøft ut må jeg si, men jeg er litt skeptisk må jeg si Se videoen: Link Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hehe, ja. Skulle vel ha samme effekt med soya olje, eller hva det var Viktigste er jo at det ikke leder strøm, whatsoever. Uansett, jeg lurer på hvordan de termiske egenskapene er. Desto større akvarie, desto kaldere holder oljen seg, selvfølgelig. Men jeg lurer på hvor varme komponentene blir. Varmen kan jo umulig bli ledet særlig godt bort fra oljen. Den vil varme opp oljen, og så blir bare alt varmt Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hehe, ja. Skulle vel ha samme effekt med soya olje, eller hva det var Viktigste er jo at det ikke leder strøm, whatsoever. Uansett, jeg lurer på hvordan de termiske egenskapene er. Desto større akvarie, desto kaldere holder oljen seg, selvfølgelig. Men jeg lurer på hvor varme komponentene blir. Varmen kan jo umulig bli ledet særlig godt bort fra oljen. Den vil varme opp oljen, og så blir bare alt varmt 8777204[/snapback] Og når det ikke skal lede, så er det neppe springvann... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis dere går inn på hjemmesiden til de som har utført dette prosjektet. Ser en at temperaturen holder seg stabil over lang tid. Eneste jeg reagerte på var prisen for den mineral oljen 60 dollar for 10 liter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå