Barry White Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 AMD prosessor eller Intel? Rett og slett...hva er best? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Se lenger ned på siden,og for guds skyld søk. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 For Guds skyld mann! Søk! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 jeg går for amd for det gir mere ytelse pr krone du betaler for CPU'en. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du leker med ilden gutt! Spør du enkelt så svarer jeg enkelt: De er ca like bra, du vil sjeldent merke forskjell. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kommer an på bruken og antall penger du har tenkt å brenne opp.. Eneste jeg gidder å si er at AMD nok er best så lenge det skal bygges billig budsjett-PC. Noen uenige? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvor er en MOD når man trenger en. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvor er en MOD når man trenger en. Vi kommer neppe til å stanse A vs B diskusjoner. Det er faktisk bl.a. derfor vi har forumet... En skal kunne diskutere ting her. Svaret på spørsmålet er derimot ikke enkelt. AMD og Intel er like bra om du spør meg. Begge gir massevis av ytelse for en forholdsvis rimelig pris. AMD har vel et lite overtak mht pris/ytelse på de lavere Mhz'ene, men ellers er det likt. Kommer forøvrig en test av XP 2700+ om ikke så lenge mot P4 2,8 GHz. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 AMD prosessor eller Intel? Rett og slett...hva er best? 1 min søk så hadde du funnet en drøss med slike tråder Men for å svare deg så spørs det veldig på hvor mye du skal legge i en CPU, hva du skal bruke den til osv. Personlig har jeg aldri hatt Intel, men P4 er da ikke noe dårlig saker. AMD har også brae prosessorer, men ligger litt etter Intel akkurat for øyeblikket. Ulempen med AMD er at de kan bli veldig varme (har bedret seg med Thoroughbred kjernen) og selv kjernen er ganske sprø (kan lett gå i stykker. Har aldri opplevd dette selv på de maskinene jeg har satt med AMD CPU). Fordelen med AMD er at de har bedre pris pr. mhz. Kan egentlig ikke si så mye om Intel P4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå