Goliath Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvis du ikke ønsker å vite hva som skjer i Halo-novellene, bør du ikke lese denne tråden da mange svar kan være preget av handlinger i bøkene. ------------------------------------------------------ (Følgende spekulasjon bærer ikke preg av andres spekulasjoner, da jeg ikke har lest noe slik på nett) Tror jeg at Master Chief (MC), Grunts og Elites (hvor The Arbiter får en ny, sentral rolle) teamet opp mot Brutes, Jackals og The High Council i spillet, basert på hva The Graveminder sier i Halo 2. Jeg tror også at MC vil få hjelp av SPARTAN-III'er, noe MP-skinsene i Halo 3 kan røpe. 343 Guilty Spark og sentinels vil få en større rolle, spesielt når MC/The Arbiter kommer til The Ark. Jeg er litt usikker på hvordan rolle The Forerunners kommer til å spille i Halo 3. Jeg skal vedde på at teknologien teamet på Onyx fant, kommer til å spille en rolle i Halo 3, kanskje det at SPARTAN-III blir instant teleportert til slagmarken hvor spillet utarter seg. Cortana er jeg litt mer usikker på. Vi vet at hun kan duplisere seg selv i systemer. Jeg tror Cortana får kanskje omprogrammert kontrollsenteret i The Ark til å kanskje wipe ut selektive organismer slik at de "slemme" covenants blir utslettet eller at Cortana får deaktivert hele skiten og tar livet av seg selv i prosessen (sånn sørgelig slutt er en must). Erik Nylund, forfatteren av The Fall of Reach, The First Strike og Ghosts of Onyx var med på å skrive historien til Halo 3. Derfor tror jeg man finner mange hint i hans siste bok, Ghosts of Onyx. Spill-historien avsluttet med Halo 2 men Ghosts of Onyx ble skrevet senere, dog den er en parallellhistorie til Halo 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 het ikke halo 3, Halo: forerunner eller noe sånt da det ble vist foe første gang? så da burde vell det være en god del med det... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 het ikke halo 3, Halo: forerunner eller noe sånt da det ble vist foe første gang?så da burde vell det være en god del med det... 8776630[/snapback] Det var bare et rykte, så vidt jeg fikk med meg. Halo 3 har alltid hett halo 3. Kanskje du tenker på Peter Jackson's utgaver av spillet? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 het ikke halo 3, Halo: forerunner eller noe sånt da det ble vist foe første gang?så da burde vell det være en god del med det... 8776630[/snapback] Det var rykter om dette ja, de ble ikke bekreftet. Mulig at filmn også skulle hete det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå