Mevon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har et problem her, når jeg skal slå av xp så kommer den til "Windows avsluttes" og der blir den bare stående. Det samme skjer når jeg skal sette den i ventemodus også. Det ender dermed at jeg må bryte strømmen. Noen som har svar på problemet mitt? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det kan være flere årsaker. Det raskeste er å ikke lure på det, i hvert fall ikke før du har prøvd en systemgjenoppretting. Ofte løser det slike problemer. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke det fungerte pga at datamaskinen ikke fikk avsluttet ordentlig etter systemgjenopprettingen var ferdig. Det kom vertfall noe slik etter jeg startet den: Systemgjenompretting ufullstendig. Ingenting ble endret. Eller noe slik. Men takk uansett. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) ingen ting å gjer med! ta ut stikk kontakta! Endret 4. juni 2007 av sigis0n Lenke til kommentar
b21a Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva skjer om du åpner "kjør" og skriver: shutdown.exe -s -t 0 henger maskina fremdeles? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bruker du Ad-Watch? Prøv å slå av den. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Grunnen kan være at et program eller driver ikke vil lastes ut av minnet, men hvordan du løser det, aner jeg ikke. Sjekk hva du installerte, eller endret rundt den tiden det begynte. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hva skjer om du åpner "kjør" og skriver:shutdown.exe -s -t 0 henger maskina fremdeles? 8786078[/snapback] Skal prøve det i løpet av dagen, takk. GeirGrusom: Det eneste jeg kan huske er at jeg oppdaterte Java. Skal vel formatere snart uansett. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva skjer om du åpner "kjør" og skriver:shutdown.exe -s -t 0 henger maskina fremdeles? 8786078[/snapback] Skal prøve det i løpet av dagen, takk. GeirGrusom: Det eneste jeg kan huske er at jeg oppdaterte Java. Skal vel formatere snart uansett. 8788348[/snapback] sleng på en -f også (force) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 De shutdown.exe greiene fungerte ikke. Fant ut at windows ikke ville slå seg av selv om jeg ikke har logget med inn på noen av brukerkontoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå