petskow Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Alienware sier jeg.Se tråden min for mer info Deilig Gaming-Laptop med gode speccs og god pris 8820681[/snapback] digg pc det er sant, men er de bra liksom Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Man kan ikke si at en pc er bedre enn den andre, basert på merker! HP, Acer, ASUS, Apple, Dell, Alienware, Lenovo, Fujitsu Siemens, Toshiba, LG m.m. er bare merker. Og fordi merket HP eller Alienware er på en PC betyr det ikke at den er bra. Skjønner ikke helt hva du vil jeg. Du spør om tips, sier du har bestilt, spør om flere tips, sier du har avbestilt... Spør om det du har fått svar på i posten over. Er til å bli sprø av det. Om du hører på folk og kommer med konstruktive spørsmål, skrevet på en ordentlig måte vil du bli tatt mye mer seriøst. Dessuten, hvorfor vil du ikke ha de pcene som er blitt anbefalt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hahahaha, lest igjennom et par sider, og må si at denne personen bare et troll. Edit: Nvm, kanskje han bare er veldig... spesiell. Ganske vanskelig å se forskjell på spesielle folk og troll For mange er det ikke bare en pc... for mange er pc en lidenskap... ikke tro jeg bruker fler K bare for moroskyld i dette Baha, det blir som å holde deg til en elendig bank bare fordi du har vært medlem i 20 år. Endret 11. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå