Gå til innhold

Hvilken Beste Bærbare?


Anbefalte innlegg

la han kjøpe en billig og svak HP så blir han sikkert fornøyd. jeg gir i allefall opp denne tråden

 

 

Edit: Som et siste råd:

Jeg ville kjøpt en Zepto 6224W eller en Macbook pro hvis jeg var deg, med macbook pro blir du i allefall garantert fornøyd. Jeg har selv bestilt en 6224W da den gir mye ytelse for penga (raskere enn samtlige HP og Acer som finnes der ute), samtidig som den er framtidsrettet, lliten og ser bra ut.

HP har billige pcer som ikke er spesielt raske, men som ser ok ut.

Acer Ferrari er overpriset og ikke spesielt rask, resten av modellene til Acer er budsjettpcer som er helt greie, men ikke noe mer.

Dell XPS er den raskeste av de alle, men er stor og ser litt fjortis ut, mens Lenovo T61 slår alt dersom du ikke skal spille så mye. Asus har noen som ser veldig bra ut, men som koster mye i forhold til innholdet. Det var min subjektive mening, nå kommer det vel et nytt spørsmål fra deg om hva som er best av HP og Acer.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At folk enda ikke har gitt opp denne fyren skjønner jeg ikke. Folk sier det samme om og om igjen, det er ikke merket som er bra eller dårlig, det kommer ann på hvordan de er priset og hva du skal bruke det til. Alikevel spør Petskow om det samme gang på gang, hvilket merke er best? Og nå har han lagt ut vote på hjemmesida si om hvilket merke som er best.

 

Jeg tror denne karen er her på forumet for å tulle med litt godtroende datafolk. At folk her har tolmodighet til slikt synes jeg ikke er noe annet enn imponerende. Folkens; Ikke bruk mer tid på han her, han har allerde fått de svarene han egentlig har bruk for sånn 5-6 ganger nå.

 

Petskow; Om du mener dette seriøst; gå for det forslaget som er nevnt mest. Og om du lurer på noe mer, for guds skyld, ikke spør hva som er best av HP og Acer.

 

 

Un0Kai tok meg i forkjøpet. JA, jeg tror han her kødder. Utrolig at noen kan være så kyniske og ødelegge for andre som faktisk trenger hjelp.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar
At folk enda ikke har gitt opp denne fyren skjønner jeg ikke. Folk sier det samme om og om igjen, det er ikke merket som er bra eller dårlig, det kommer ann på hvordan de er priset og hva du skal bruke det til. Alikevel spør Petskow om det samme gang på gang, hvilket merke er best?  Og nå har han lagt ut vote på hjemmesida si om hvilket merke som er best.

 

Jeg tror denne karen er her på forumet for å tulle med litt godtroende datafolk. At folk her har tolmodighet til slikt synes jeg ikke er noe annet enn imponerende. Folkens; Ikke bruk mer tid på han her, han har allerde fått de svarene han egentlig har bruk for sånn 5-6 ganger nå.

 

Petskow; Om du mener dette seriøst; gå for det forslaget som er nevnt mest. Og om du lurer på noe mer, for guds skyld, ikke spør hva som er best av HP og Acer.

 

 

Un0Kai tok meg i forkjøpet. JA, jeg tror han her kødder. Utrolig at noen kan være så kyniske og ødelegge for andre som faktisk trenger hjelp.

8791911[/snapback]

 

 

Hmm greit jeg tar poenget, det begynte kanskje litt feil... jeg var vel kanskje ikke helt på rette sted i hode da jeg begynte, men saken er faktisk den at jeg egentlig lurte på, hva skal jeg kjøpe av Acer og HP.... ikke noe annet

Lenke til kommentar

Finn frem toppmodellene da så skal vi fortelle deg hvilken du skal velge! (Men en gaming PC kan du bare glemme om d skal ha acer eller HP!)-->spiser disse ordene

 

Må forreste spise noen av ordene jeg sa.... Denne acer PCen er god til å spille på... men drømmen din om en super-prosessor må du droppe da :p'

 

Er du ikke fornøyd med dette svaret får du ringe til en eller annen support.... Nå tror jeg alle her inne (inkludert meg) har gjort alt vi kan for å hjelpe deg

 

Lykke til med valget!

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Finn frem toppmodellene da så skal vi fortelle deg hvilken du skal velge! (Men en gaming PC kan du bare glemme om d skal ha acer eller HP!)-->spiser disse ordene

 

Må forreste spise noen av ordene jeg sa.... Denne acer PCen er god til å spille på... men drømmen din om en super-prosessor må du droppe da :p'

 

Er du ikke fornøyd med dette svaret får du ringe til en eller annen support.... Nå tror jeg alle her inne (inkludert meg) har gjort alt vi kan for å hjelpe deg

 

Lykke til med valget!

8792449[/snapback]

 

jag trod også vi gjør det.... super prossesor har jeg ikke sagt, men 2ghz eller mer ønsker jeg

Lenke til kommentar

Kjære petskow,

 

Ikke heng deg for mye opp i GHz, se heller på prosessoren. Om du skal ha en virkelig SUPER bærbar PC så leverer hverken Acer eller HP dette. De leverer PCer for et litt lavere budsjett. Skal du ha det beste av det beste så må du legge fra deg disse merkene å være villig til å åpne øynene dine litt. Du har fått et tonn med gode forslag her. Alt fra Dell til Zepto og Macbook Pro, og alle disse er veldig gode valg.

 

Personlig for et slikt budsjett ville jeg valgt en Macbook Pro og kjørt dual boot med windows på den når du skal spille. Hvis du absolutt insisterer på å ha en PC så kjøp Zepto 6224W, kan garantere deg at du blir fornøyd.

 

EDIT: IKKE heng deg opp i merker! Se heller på hva som er i PCen, ikke hvem som leverer den. Så lenge det er en kjent leverandør og ikke slik www.laptopz4less.tw så har merket null og niks å si. For guds skyld, det er bare en pc.

 

Roger og ut.

Endret av Montolio
Lenke til kommentar
Kjære petskow,

 

Ikke heng deg for mye opp i GHz, se heller på prosessoren. Om du skal ha en virkelig SUPER bærbar PC så leverer hverken Acer eller HP dette. De leverer PCer for et litt lavere budsjett. Skal du ha det beste av det beste så må du legge fra deg disse merkene å være villig til å åpne øynene dine litt. Du har fått et tonn med gode forslag her. Alt fra Dell til Zepto og Macbook Pro, og alle disse er veldig gode valg.

 

Personlig for et slikt budsjett ville jeg valgt en Macbook Pro og kjørt dual boot med windows på den når du skal spille. Hvis du absolutt insisterer på å ha en PC så kjøp Zepto 6224W, kan garantere deg at du blir fornøyd.

 

EDIT: IKKE heng deg opp i merker! Se heller på hva som er i PCen, ikke hvem som leverer den. Så lenge det er en kjent leverandør og ikke slik www.laptopz4less.tw så har merket null og niks å si. For guds skyld, det er bare en pc.

 

Roger og ut.

8793548[/snapback]

 

En ting skal jeg "henge" deg for... For mange er det ikke bare en pc... for mange er pc en lidenskap... ikke tro jeg bruker fler K bare for moroskyld i dette.... men ja jeg ser poenget ditt... jeg får bare titte videre og kanskje være tøff

Lenke til kommentar

Faktum er at det ikke er så alt for mye å titte på om du skal ha det beste av det beste. De forslagene du har fått til nå er de samme som du kommer til å få gang på gang.

Kan du vennligst fortelle meg hvorfor du ikke vil ha f.eks Dell XPS 1710 konfigurert med alt det beste? Om du vil ha en mere mobil PC hvorfor ikke kjøpe en Zepto 6224W?

 

Jeg tror både jeg og mange andre her virkelig ikke skjønner hva du er ute etter når til og med ikke det beste er godt nok for deg.

Lenke til kommentar
Faktum er at det ikke er så alt for mye å titte på om du skal ha det beste av det beste. De forslagene du har fått til nå er de samme som du kommer til å få gang på gang.

Kan du vennligst fortelle meg hvorfor du ikke vil ha f.eks Dell XPS 1710 konfigurert med alt det beste? Om du vil ha en mere mobil PC hvorfor ikke kjøpe en Zepto 6224W?

 

Jeg tror både jeg og mange andre her virkelig ikke skjønner hva du er ute etter når til og med ikke det beste er godt nok for deg.

8794715[/snapback]

 

 

Det er ikke noe problem at jeg skal kjøpe det, men problemet var da at det er et ukjent merke for meg, så jeg var usikker på det, mne jeg har kjøpt en dell modifisert, litt over 30 K så det går

Lenke til kommentar

IBM/Lenovo Thinkpad: veldig god byggekvalitet, støysvak, blir sjelden overopphetet og er veldig populær i bedrifter og blant folk som jobber med data. Er derimot ikke lagd for å brukes som spillmaskin.

 

Acer: Blant de mest populære billigPCene for tiden men mange av de eg kjenner som har kjøpt denne har dårlig erfaring med den så vil personlig ikke anbefale disse om du vil ha en maskin som varer.

 

HP: Veldig i skuddet for tiden, men da kanskje mest fordi de har avtaler med mange forhandlere og bedrifter. Liker selv ikke designet på de maskinene eg har testet og en del av de var trege og hang seg opp ofte.

 

Fujitsu-Siemens: stort sett gode maskiner, men ville holdt meg borte fra de billigste modellene.

 

Dell: Om du vil ha en solid maskin til spilling og redigering av foto, video og andre ressurskrevende ting ville eg gått for en Dell XPS m1710 (eventuelt i6400/i9400 om en har lavere budsjett).

Om du kjøper en modell til 20.000 + ville eg kanskje vurdert å kjøpe med 3-4 års premium service i tillegg om du skulle få problemer med den senere.

 

MacBook: god til normalt bruk og mindre sjangs for feil på hardware/software men er som kjent ikke anbefalt som noen spillmaskin.

Lenke til kommentar
Greit, men skal du ha 15.4" eller 17"?

8776382[/snapback]

 

Det kunne jeg kanskje ha sagt, men jeg kjører hardt... Size does matter!! moahahah... neida.. men egentlig ekke det så nøye... sp.målet var mest, Hvilket merke bør jeg sats på

8776399[/snapback]

Poenget er vel at en 15" er stor bærbar, mens en 17" er slepbar, poenget mitt er at en bærbar på 17" er utrolig stor og uhåndterlig å reise med på fly etc. Hadde byttet min 17" mot en 13" uten å blunke, eneste fordelen med 17" er stor og god skjerm. Dvs du må tenke på hva du skal bruke den til, det samme gjelder merke.

 

Skal du surfe, skrive mail etc, kan du vurdere MacBook Pro fra Apple, de siste med LED baklys kan bli veldig bra.l

Lenke til kommentar
Jeg kan virkelig anbefale http://www.rockdirect.com/viewNotebook.php...ME%20CTX%20PRO#

8795334[/snapback]

 

SEr veeldig bra ut ;) du får den til og med med norsk oppsett på tastaturet. Sett opp det råeste av det råeste og du har pc til ca 26000 . med 3gb ddr2, 320gb hdd, 2,33 (råeste cpu på marked) tv kort og hele pakka. ekstra batteri får du også med ;)

 

Men siden du har bestilt og ordnet så foreslår jeg at moderator kan stenge denne tråden. kommer ingen vei videre uansett ;)

 

Snakkes. håper du blir fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...