Skjeggape Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Utenom treningsstudio, hva burde jeg fokusere på for å gå ned litt i vekt og forbedre mitt image? På forhånd takk. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Spis mindre (spis bare når du er sulten, spis til du er mett, ikke stappfull), kutt kraftig ned på sukkerinntaket, tren styrke; hvorpå du etterpå drikker noen proteinshakes. Burde se resultater etter en 2 måneders tid. Funket bra for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Å spise mindre er nok ikke noen løsning. Spis mer! men spis riktig. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er utallige tråder om hvordan å gå ned i vekt. Men rådene som går igjen er: Spis lite flere ganger om dagen 5-6 ganger (og spis frokost!) Kutt sukkerinntaket, godteri brus, etc. Trening! Med dette skal du nok se forskjell etter få uker. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Å spise mindre er nok ikke noen løsning. Spis mer! men spis riktig. 8776535[/snapback] Dersom fyren vil litt ned i vekt er det vel ikke noen annen løsning vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du tar feil. Man hjelper forbrenninga ved å spise oftere og mer riktig. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 M.a.o noe av det samme som jeg sa. Man spiser ofte (når man kjenner sulten), men spiser ikke så veldig mye av gangen. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Et par venner av meg foreslo å følge det treningsprogrammet jeg har lagt til i vedlegg her, akkurat kommet inn etter en joggetur, men kroppen streika etter et knapp kvarter med moderat jogging. Noen forslag til endringer? Har skjønt at jeg må ta det rolig i starten, og heller bygge opp kondisen min gradvis. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Altfor lett og samtidig unødvendig mye trening egentlig (samme muskelgrupper morgen OG kveld - HVER DAG = uforståelig). Kroppen trenger hvile! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Forslag til endringer, andre muskler å trene? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Burde man stoppe helt 100% opp med feks sjokolade i helgene om man vil shape opp formen? Jeg trener 4 ganger i uken (trente først 3ganger i uken i 4mnd styrke), men har ikke sett så mye forandring.. mulig det er bare meg som ser det, men har fortsatt litt ekstra her og der. Helgeinntak av sukker: 2-3 sjokolader. Ingen brus eller potetgull. Endret 4. juni 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja hva med matvanene dine da? Er nokk den store synderen til at du ikke har mistet det ekstra som du prater om. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fisk 1-2 ganger i uka, kjøttkaker, kylling og av å til speilegg etter trening som middag. Fredager og lørdager: Pizza & Pølser Søndag: lammestek osv. Endret 4. juni 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå