Robbansvenske Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Någon med erfaring? Fungerar det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har ikkje prøvd sjølv, men det ser ut som det varierer om det fungerer godt eller ei. Les her: http://share.skype.com/sites/garage/2007/0..._and_skype.html Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Grunden till frågan är att jag vurderar en bæarbar. Men de har ju kun Vista installerat. Otroligt lei vista och dess problemer. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke merket noen problemer, hverken under install eller bruk Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tack før info:-) Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det går som ei klokke her og (Vista Ultimate x64)! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjører vista 32-bit på et Asus p5n32-e sli (altså det interne lydkortet) og jeg mister lyd på høyttalerutgangen når en samtale starter i skype. Jeg bruker et usb-headset for komm. i skype, så det er mulig Vista/skype sliter med å holde disse to lydkortene avskilt e.l. Når skype avsluttes og andre programmer starter på nytt, får jeg igjen lyd i høyttalerne. :S Lenke til kommentar
atlef Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjører vista 32-bit på et Asus p5n32-e sli (altså det interne lydkortet) og jeg mister lyd på høyttalerutgangen når en samtale starter i skype. Jeg bruker et usb-headset for komm. i skype, så det er mulig Vista/skype sliter med å holde disse to lydkortene avskilt e.l. Når skype avsluttes og andre programmer starter på nytt, får jeg igjen lyd i høyttalerne. :S 8794506[/snapback] Jeg har 64-bit vista, asus m2n-sli deluxe og et usb headsett og nøyaktig samme problem. Må sies at denne funksjonaliteten er tilgjengelig i Live Messenger, så hvorfor Skype ikke får dette til er meg en gåte. Vi finner sikker en løsning. Mvh Meg. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skype har selv uttalt at selv om Skype for mange fungerer fint i Vista støtter programvaren ikke Vista enda. Men de jobber visst med saken. Merkelig hvordan så mange ikke har prioritert å gjøre programvare kompatibelt med Vista ... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Huh så mye som inte fungerer i vista..ännu. Men det kommer kanske en nyare skype før vista og kanske? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Enkelte kan ha problemer som er lyd og video relatert. Selv om skype offisielt ikke er støttet i Vista så kommer de fleste problemer av umodne drivere til lyd og bilde, ikke selve skype. Windows Vista and Skype It has been widely asked question lately, does Skype support Windows Vista or not? = Well to start with the official answer, then it is that Skype does not currently support Windows Vista as of version 3.2. On the other hand in real life Skype works on Windows Vista pretty ok. It may have problems with audio and video calls on some configurations, mainly due to not mature enough drivers. You are welcomed to try Skype on Windows Vista, but when doing it first please make sure that you have installed absolutely latest audio, video drivers and updated Windows Vista. If you encounter problems when using Skype, then please report it to us, so we can solve those issues for you. You can learn how to leave us issue reports on our Skype for Windows development page or create new thread in appreciate Skype forums. Q&A:Will it ever be able to work on windows vista? when will the drivers be updated? = Yes of course it will work on Vista in future. Drivers updates are depending on manufacturers of devices. Endret 7. juni 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Om du allerede har en Windows XP maskin, så kan du vel bare innstalere XP på den maskinen med Vista? Eventuelt spørre om det finnes mulighet for å få den med XP, eller uten operativsystem? Endret 8. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Om du allerede har en Windows XP maskin, så kan du vel bare innstalere XP på den maskinen med Vista? Eventuelt spørre om det finnes mulighet for å få den med XP, eller uten operativsystem? 8811929[/snapback] Ja det kan ju vara ett gott alternativ. Ska ringa o høra. Tack:-) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg har en kamerat med vista som jeg samtaler med ganske ofte som synes vista\skype fungerer. jeg har også en fsc c1110 med skype vista\xp som også klarer seg veldig greit. ingen av maskinene får redusert lyd ved bruk av skype\musikkprogram så for deg så er det antakelig å kjøre på skulle jeg tro. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er klart at Skype kan fungere i Vista. Og det gjør det stortsett. For å si det sånn, eneste problem bør være driverene. For Skype skal fungere i Vista, og gjorde det for meg. Jeg hadde imidlertid problem med driverene, men det forekommer ikke på maskiner du kjøper ferdig innstalert. Jeg bare la inn Vista fra en DVD det sto DVD+R på.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det er klart at Skype kan fungere i Vista. Og det gjør det stortsett. For å si det sånn, eneste problem bør være driverene. For Skype skal fungere i Vista, og gjorde det for meg.Jeg hadde imidlertid problem med driverene, men det forekommer ikke på maskiner du kjøper ferdig innstalert. Jeg bare la inn Vista fra en DVD det sto DVD+R på.. 8819153[/snapback] Ser att man får Vista HOME "ettellerannat" färdiginstallerat, så om det nu just är färdiginstallerat så ska det fungera? Då är drivarna o hardwaren satt opp sånn att det är kompatibelt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er klart at Skype kan fungere i Vista. Og det gjør det stortsett. For å si det sånn, eneste problem bør være driverene. For Skype skal fungere i Vista, og gjorde det for meg.Jeg hadde imidlertid problem med driverene, men det forekommer ikke på maskiner du kjøper ferdig innstalert. Jeg bare la inn Vista fra en DVD det sto DVD+R på.. 8819153[/snapback] Ser att man får Vista HOME "ettellerannat" färdiginstallerat, så om det nu just är färdiginstallerat så ska det fungera? Då är drivarna o hardwaren satt opp sånn att det är kompatibelt? 8819176[/snapback] Vista har som de fleste vet en god del mangel på driverne. Men jeg tror at dette skulle være ganske ordnet opp i nå. du er nok ganske trygg skal du se! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ser att man får Vista HOME "ettellerannat" färdiginstallerat, så om det nu just är färdiginstallerat så ska det fungera? Då är drivarna o hardwaren satt opp sånn att det är kompatibelt? Ja, det skal fungere om du får Vista forhåndsinnstalert. Da skal alle driverene alt være innstalert på maskinen. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Då var pcn køpt och skype fungerar fint. Tack allesammen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå