Jaybird Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei, har et lite problem. Skal installere Windows Vista, men får ikke boosta cden pga Ubuntu Linux, eller det loader isteden for. jeg har valgt cd-channelen som 1.boot device, floppy som andre og hdd som tredje. noen som vet hvordan jeg kan få installert vista, evt fjerne Linux? Takker. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det har ingenting med Linux å gjøre, du velger rett og slett feil boot device, eller CD-en lar seg ikke boote fra. Noen hovedkort har en tast for å velge dette uavhengig av boot-rekkefølgen. Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hmmm.. Hvordan kan jeg formatere vekk Linux da, hvis man sier at jeg ikke kan bruke Windows CD? Endret 11. juni 2007 av Jaybird Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jo men, kople fra disken med linux da, og prøve å boote de CD-er eller Dvd du har. Om ikke du kan boote fra den, så er det ikke formateringen eller linux som er problem. Har du DVDplate og CDrom kanskje? Kan du boote en Winplate da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå