rogbiff Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har lenge planlagt et kjøp av et ge4 ti4600-grafikkort. Tenkt litt på Creatives kort, men jeg har hørt at dette kortets cpu-vifte bråker veldig mye! Noen som har noen erfaringer om dette kortet? Eller har dere et annet kort å anbefale? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har lenge planlagt et kjøp av et ge4 ti4600-grafikkort.Tenkt litt på Creatives kort, men jeg har hørt at dette kortets cpu-vifte bråker veldig mye! Noen som har noen erfaringer om dette kortet? Eller har dere et annet kort å anbefale? Anbefaler Gainward Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 MSI er jo ikke so verst heller! de nye Geforce ti 4200ene dies virker ganske laavende!! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Generelt kan man si at merket ikke har mye å si for ytelsen til kortet, så lenge de har lik mengde RAM og samme prosessor. Så var det sagt. Jeg har et Asus Geforce 4 Ti4400, dette skal visstnok være relativt lite støyende, og vesentlig mindre støyende enn Creative's kort. Vel, støyende eller ikke støyende.. jeg ønsket en stillere PC og kjøpte meg en vifteløs heat-pipe-kjøler fra Microplex. Den heter Zalman ZM80A, og gjør jobben meget tilfredsstillende, totalt lydløst. Var jeg deg hadde jeg kjøpt et Creative-kort og byttet viften med en slik kjøler jeg har. Eventuelt hadde jeg kjøpt et Asus-kort, men fortsatt byttet ut kjøleren med den jeg har. Det eneste Zalman-kjøleren trenger er et minimum med luftstrøm i nærheten av den. Denne luftstrømmen trenger ikke være sterk, personlig har jeg et Chieftec midi-tower med en saktegående vifte i bakkanten. Fungerer glimrende. Det kan lønne seg å bestille fra Multicom, da de både selger skjermkort (Creative, Asus m.fl.) og kjøleren jeg snakket om. Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 MSI er den beste Produsenten en solid 1 plass , mener Tomashardware.com Asus på nr 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå