DXT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg skal ha meg en ny CPU-kjøler som skal kjøle ned en xp 1900+. Jeg er en kløne når det gjelder å ha på cpu kjølere (har brent opp en cpu og knust en...) så derfor lurer jeg på hva det beste alternativet er for meg som ikke er så nevenyttig. Den skal være lett å montere, gjerne uten verktøy og så skal den altså kjøle xp 1900+. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Håper du monterer kjøleren før du tar hovedkortet inn i kabinettet. Sparer deg for mye pes Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har nettop montert en GlacialTech igloo kjøler i maskina til en kamerat. dette var første gangen jeg monterte en kjøler på en dyr CPU. Det var veldig enkelt og ingen kjerne knust. Ikke så gode kjøleegenskaper da. Over 50C Load. Det er en XP1900+ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 dette var første gangen jeg monterte en kjøler på en dyr CPU. Det er en XP1900+ Fet definisjon på "dyr" Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 trenger bare å si en ting: :o Swiftec 4000b!! :o Men et godt tips er å ta ut hk'et ditt før du monterer dette monsteret! Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Den eneste CPUen jeg har montert kjøler på før er en Cyrix 6x86MX. I forhold til denne er Athlon XP 1900+ kjempedyr(dagens verdier). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå