tobler0ne Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hvilken av disse hadde dere gått for? Fortron Source Blue Storm II 500W Fortron/Source Epsilon 600W Fortron/Source Epsilon 700W Hiper Strømforsyning ATX 530W Hiper Type-R 580W NorthQ 4775-500 500W Skulle gjerne hatt en Mist eller Corsair, men det er kun disse jeg kan velge i. Har lyst til å ta Hiper Type-R 580W'en, men har hørt så mye rart om Hiper. De blir skrytt opp til himmels og kritisert ned til helvete. Går ofte i at den ruler helt til pipelyden av død kommer. Kan dette være en batch? Komplett fikk just in ny levering av Hiper'n, så kanskje det er fikset på? Uansett, hva skal jeg velge? Endret 3. juni 2007 av Tobye Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg hadde tatt en av fortron source'ene uten å tvile. Styrke velger du etter behov Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 F/S Epsilon bråker. Mye. 8776057[/snapback] Men de er kjent for god kvalitet, i motsetning til de to andre merkene, der sjansen for å få en fungerende strømforsyning er noe høyere enn sjanse for å vinne på flakslodd. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Er F/S modulære? Vil helst ikke ha en bråkete maskin. Flere innslag/meninger? Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Corsair 520W/620W PSU. Mange på forumet her som sier mye bra om den. Det samme gjør også mange HW Tester. Og den er Modulær, btw. Endret 4. juni 2007 av -LoFFeN- Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg skrev jo at jeg ikke får velge Corsair... Konfiguratoren gir meg kun disse alternativene (og noen uaktuelle, svindyre 1kw+). Vil gjerne ha flere innslag. Spesielt erfaringer med Hiper Type-R . Edit: "Og den er modulær, btw." -- Corsair du mente? Eller F/S? Endret 4. juni 2007 av Tobye Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Corsair 520W/620W PSU. Mange på forumet her som sier mye bra om den. Det samme gjør også mange HW Tester. Og den er Modulær, btw. 8781425[/snapback] jeg har den 620 modellen. hører ikke noe fra den og den leverer også. Den er vist bygget på en seasonic S-12 ut fra det jeg har hørt.. det er 8 pin og 4 pin og ATX ikke modulær med strømper.. 6 pin og molex stata følger med kabler i en pose. det er bare å plugge i etter som man trenger. her er den montert hos meg anbefales, men litt dyr da. 520 w holder sikkert i lange baner Endret 4. juni 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skrev jo at jeg ikke får velge Corsair... Konfiguratoren gir meg kun disse alternativene (og noen uaktuelle, svindyre 1kw+). Vil gjerne ha flere innslag. Spesielt erfaringer med Hiper Type-R . Edit: "Og den er modulær, btw." -- Corsair du mente? Eller F/S? 8783690[/snapback] Å for faan, sorry. Overså den delen gitt. Uansett så er Fortron er ett godt valg. Hadde en 350W Fortron sjøl og den leverte meget stabile spenninger til det systemet jeg sitter med nå. *Se Siggen* 600/700 Fortron'ene er nok gode de også, men de får mange klager pågrunn av støy. *Tittet inne på support forumet til F/S.* Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ville gått for hiper. venter på min nå glder meg som en unge. den skal vist vere stille! og den er jo bare en drøm å se på!! Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hvilken av disse hadde dere gått for? Fortron Source Blue Storm II 500W Fortron/Source Epsilon 600W Fortron/Source Epsilon 700W Hiper Strømforsyning ATX 530W Hiper Type-R 580W NorthQ 4775-500 500W Skulle gjerne hatt en Mist eller Corsair, men det er kun disse jeg kan velge i. Har lyst til å ta Hiper Type-R 580W'en, men har hørt så mye rart om Hiper. De blir skrytt opp til himmels og kritisert ned til helvete. Går ofte i at den ruler helt til pipelyden av død kommer. Kan dette være en batch? Komplett fikk just in ny levering av Hiper'n, så kanskje det er fikset på? Uansett, hva skal jeg velge? 8775922[/snapback] Hvorfor kan du ikke velge noe annet? Komplett har Corsair HX520W til samme pris som Fortron/Source Epsilon 600W. Corsair HX520W Endret 5. juni 2007 av LAEN Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det noen spesiell grunn til at du bare kan bruke konfiguratoren? Komplett lar deg vel putte inn en Corsair om du hører med dem. Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Så jeg skal bare bestille PCen levert med F/S'en og sende en mail om å bytte den med Corsair? Hva om dette ikke lar seg gjøre/for treg respons av Komplett, og jeg ender opp med en bråkete PSU med 100W for mye? Nå er jeg jo litt skeptisk til å svi av 1k på PSU, vet at jeg bør velge kvalitet der, men bryter egentlig budsjettet mitt. Er under vurdering iallefall, med mindre dere er sikkre på at ingen av de jeg listet opp duger. Edit: Denne konfigureres, btw. Endret 6. juni 2007 av Tobye Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva med å kontakte Komplett før du bestiller? Hvis du synes 1k for PSU er for mye, må du senke kravene litt. Trenger du virkelig så stor effekt? Er det så nøye med modulære kabler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå