Gå til innhold

HTC X7500, brukbar som laptop?


Anbefalte innlegg

Jeg skal egentlig kjøpe meg ny laptop nå, men siden jeg trenger ny telefon også så kanskje jeg kan kombinere dette?

 

Hvordan er tastaturet på denne er spørsmålet?

Kan jeg kjøpe et bluetooth tastatur å koble til?

(Full size)

 

 

Laptopen skal bare brukes til dokumenter, skriving altså.

Så det med tastatur er viktig

 

Produkt link

Endret av rat911
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, 5" skjerm ... Det er slitsomt å jobbe med tekst på en 12" skjerm i lengden. Det er noe man gjør når man må møte et kompromiss mellom portabilitet og funksjonalitet. I tillegg ønsker man ofte å koble til eksterne enheter som projektorer o.l. Med tanke på hva den saken koster så tror jeg du er bedre tjent med en liten laptop med innebygd hsdpa og en billigere telefon.

Lenke til kommentar

Advantage X7500 er en fantastisk ting. For meg er det i praksis en laptop som får plass i indrelommen på jakken. Genialt! :)

 

Les min anmeldelse her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=765094

 

Hvis du skal bruke den til dokumenter, så er den hendig. Du kan koble til bluetooth-tastatur, eller tilogmed et vanlig USB-tastatur om du vil. Bluetooth mus fungerer utmerkert, og ryktene vil ha det til at vanlig mus også fungerer (men det har jeg ikke testet selv enda). Du kan tilogmed koble den til en ekstern skjerm eller en TV.

 

Jeg bruker den mye til dokumenter og regneark-filer. Det eneste som er synd er at Office-pakker for Windows Mobile stort sett ikke støtter macroer, men ellers får man det man trenger.

 

Og så fungerer den utmerket med f.eks. Remote Desktop eller LogMeIn. Den store skjermen gjør at man faktisk kan bruke slike løsninger uten å banne konstant over å ikke se hele skjermen.

 

Bare spør om det er noe du lurer på! Jeg er storfornøyd, og drar ikke lenger på laptop hvis jeg ikke på død og liv trenger noen spesifikke programmer som kun kjører på Windows. Stort sett hvis jeg trenger slike programmer (som f.eks. Visual Studio) er det bare å vippe opp Remote Desktop, så har jeg plutselig Windows XP med alt som hører til på mobilen! :)

Lenke til kommentar
Ville ikke satse på å bruke den som bærbar laptop... Synes det er litt drøyt, men siden jeg ikke har den selv burde jeg ikke si så mye om saken! Foretrekker en pc :p

8790692[/snapback]

Jeg foretrekker også en laptop. Men:

 

1) Det er ikke alltid nødvendig. Spesielt ikke for dokumenter og regneark, samt surfing.

2) En laptop er betraktelig mer å dra på! X7500 ligger jo uansett i indrelommen. ;)

 

 

Er sjeldent jeg gidder å dra på laptop lenger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...