Kenny_NOR Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Detta blir for dumt ifra russernes side mener jeg , idag tok faktisk Bush til ordet under sin tale i Tsjekkia at russerne kunne få vær med på rakettskjoldet da har de ihvertfall ikke noe å klage over. Dessuten er rakettskjoldet bereget imot det USA kaller for "roguestates", dvs. Nord-Korea, Syria og Iran. Nei vet dere hva jeg tror , jeg tror og mener at russeren med disse trusslene prøver å vise at de igjen har klart å etablert seg som en stormakt , etter nesten et tiår som et land i dype økonomiske og politiskeproblemer. De prøver rett og slett å få presset seg inn på den internasjonale arenaen igjen sammen med USA, Frankrike , Japan , Storbritania (der Russland var tidligere) og de andre landene igjen etter å ha stått litt sånn på sidelinja sia muren falt. Endret 5. juni 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ser ut til at de er på veit til en løsning. Se her. Må si at Putin er en veldig god politiker, han har virkelig gjort mye bra for Russland. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De har ikke planlagt og skyte oss ned. men hva har vi gjort dem? kanskje noen nordiske politikere har funnet ut løsninger på ting som ikke har vært best for dem, men de kan da ikke skyte raketter på alle oss for det! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/07/502896.html Nå ser det ut til at det kanksje kan bli en enighet. Et sammarbeid syntes jeg ivvertfall er på sin plass Lenke til kommentar
Chao Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei jeg tror det ordner seg, Russland føler seg trua og vil bare skille USA fra europa... Lenke til kommentar
Chao Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Dobbel... Edit: Nå er det dukka opp en ny artikkel på dagbladet... http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/08/502915.html Dagblad er helt klart ute og surrer... Endret 8. juni 2007 av Chao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå