Gå til innhold

Foretrekker du kvinnelig eller mannlig vokalister?


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker gode vokalister.

 

Fant nylig ut at jeg hører på flere mannlige enn kvinnlige, det har sikkert med at sjangeren jeg hører mest på(metal, prog) så er det overvekt av menn generelt... men jeg har hørt eksempler på at kvinner kan være like flinke der så det har vel med at det ikke er så mange kvinner i det miljøet elns...

 

Forøvrig så synes jeg spørsmålet er fantastisk uinteressant, kvinner og menn er akkurat som forskjellige vokal-stiler, det kommer ann på musikken og om de passer til det.

 

EDIT: Leif.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Fant nylig ut at jeg hører på flere mannlige enn kvinnlige, det har sikkert med at sjangeren jeg hører mest på(metal, prog) så er det overvekt av menn generelt... men jeg har hørt eksempler på at kvinner kan være like flinke der så det har vel med at det ikke er så mange kvinner i det  miljøet elns...

 

Forøvrig så synes jeg svaret er fantastisk uinteressant, kvinner og menn er akkurat som forskjellige vokal-stiler, det kommer ann på musikken og om de passer til det.

8775988[/snapback]

Godt sagt.

Lenke til kommentar

jeg kan ikke riktig se hvordan man skal kunne begrunne valg av vokalister basert utelukkende på kjønn. Med mindre det er andre attributter en stemmen som teller selvsagt, men det er neppe noen interessant diskusjon å ta her.

 

Det kan selvsagt være sjangeravhengig, men det blir igjen en annen diskusjon.

 

Denne tråden stenges. Spørsmål og reaksjoner tas på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...