Gå til innhold

Nytt zoom-objektiv til sommeren

Anbefalte innlegg

Skal ut på ferie i sommeren, og skal bla ta bilder fra Formel-1 løp og Tour dè France, og tar forbehold om å stå langt bak, spesielt på F-1. Så jeg skal ha et nytt zoom-objektiv ved siden av mitt standard 18-55mm kit objektivet.

Det blir enten 70-300 eller 50-200mm, til under 2000kr tenkte jeg meg.

Kamera Canon eos 350d

Så kunne dere kommet med tips, linker evt deres meninger. Kansje andre objektiver.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skal ut på ferie i sommeren, og skal bla ta bilder fra Formel-1 løp og Tour dè France, og tar forbehold om å stå langt bak, spesielt på F-1. Så jeg skal ha et nytt zoom-objektiv ved siden av mitt standard 18-55mm kit objektivet.

Kamera Canon eos 350d

Så kunne dere kommet med tips, linker evt deres meninger. Kansje andre objektiver.

8775661[/snapback]

Hei, jeg er i samme situasjon, men bare lurer på hvor mye det egentlig er av zoom. Har samme kit som du har idag!

Har du funnet noe? :)

Lenke til kommentar

Kamera Canon eos 350d

8775661[/snapback]

Ser at du har Sigma 70-300. Trenger du noe annet zoom objektiv?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et god zoom objektiv? blir for alt for lite med standard kit`et

Må helst ikke være over 3000,-

har idag Cannon EOS 400D.

Har lite kjennskap til fotgrafering men prøver å lære. Moro Å ta bilder for så å redigere i photoshop.

Takk.

Lenke til kommentar

Kamera Canon eos 350d

8775661[/snapback]

sendt deg PM

Endret av kilosharr
Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale et god zoom objektiv? blir for alt for lite med standard kit`et

Må helst ikke være over 3000,-

har idag Cannon EOS 400D.

Har lite kjennskap til fotgrafering men prøver å lære. Moro Å ta bilder for så å redigere i photoshop.

Takk.

8881670[/snapback]

sendt deg PM

Endret av kilosharr
Lenke til kommentar
Vil anbefale Sigma APO DG 70-300mm makro til 1800,-

Virkelig bra objektiv for penga, seffølgelig er ikke alt 100% på et billing tele objektiv, men det er mer en brukbart

8892161[/snapback]

Tror trådstarter har denne før.

8899198[/snapback]

Var det objektivet jeg kjøpte fra anbefaling av Gissan ;)

Lenke til kommentar
Vil anbefale Sigma APO DG 70-300mm makro til 1800,-

Virkelig bra objektiv for penga, seffølgelig er ikke alt 100% på et billing tele objektiv, men det er mer en brukbart

8892161[/snapback]

Tror trådstarter har denne før.

8899198[/snapback]

Var det objektivet jeg kjøpte fra anbefaling av Gissan ;)

8899953[/snapback]

Jeg må begynne å lese trådene mer nøye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...