AP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Er modding eller Swap trick ulovlig? Endret 24. juni 2007 av AP Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Modding er ikke ulovlig etter det jeg har hørt, det bryter garantien bare Lenke til kommentar
AP Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Modding er ikke ulovlig etter det jeg har hørt, det bryter garantien bare 8775982[/snapback] Blir det ikke på en måte svart jobb? hvordan skal man kunne betale skatt? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Modding er ikke ulovlig etter det jeg har hørt, det bryter garantien bare 8775982[/snapback] Blir det ikke på en måte svart jobb? hvordan skal man kunne betale skatt? 8776178[/snapback] Du får vel sjekke opp med ligningskontoret. Jeg er rimelg sikre på at de er veldig behjelpelige når noen spør om hvordan de kan betale mer skatt. Endret 4. juni 2007 av jonarvid Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Om det blir svart jobb eller ikke avhenger av flere ting. Skal du opprette firma eller gjøre det som hobby? Oppretter du firma, trenger du ikke å tenke på så mye før du passerer 50 000 i omsetning. Da må du betale mva på det du selger. Hvis du tar det som hobby kan du tjene en del på dette skattefritt. Men det kan bli stilt spørsmålstegn hvis du tjener mye. Lenke til kommentar
AP Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) takk Endret 24. juni 2007 av AP Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Berre legg pengane i ei madrass. Då veit ikkje Norge AS at dei eksisterar. No problemo. Lenke til kommentar
doloop Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Modding er ikke ulovlig etter det jeg har hørt, det bryter garantien bare 8775982[/snapback] Blir det ikke på en måte svart jobb? hvordan skal man kunne betale skatt? 8776178[/snapback] Er da ikke ulovlig å brye en garanti. Du har kjøpt og betalt for et produkt om du ønsker å slå det med en hammer bryter dette garantien også, det gjør da ikke noe slikt ulovlig og ei heller noe problem og betale skatt for en tjeneste utført. Det ville vært ulovlig å modchipe dersom du fortalte kunden at garantien ikke blir brutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå