Holypanzer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Da det ikke finnes noen offisiell Saxon tråd, bestemte jeg meg for å lage en. Her kan dere diskutere ting rundt bandet. Hvorfor er Saxon så undervurdert? Hvilke sanger liker du best? Her er de 10 beste Saxon sangene etter min mening (rekkefølge har ingeting og si) 1. Princess of the Night 2. I've Got to Rock (To Stay Alive) 3. State of Grace 4. Requiem 5. The Great White Buffalo 6. English Man O War 7. Denim And Leather 8. If I Was You 9. Hungry Years 10. Ashes to Ashes Saxon videoer på youtube: Requiem (we will remember) The Eagle Has Landed Wheels of Steel Crusader If I Was You Endret 7. juni 2007 av Iced Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet Bitex vil like denne tråden. Personlig har jeg ikke fått satt meg inn i bandet, men blir stadig imponert over vokalen på di få sangene jeg har hørt. Hvilket album bør jeg begynne med, hvis jeg ønsker vokalprestasjoner? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Princess of the Night synes jeg er den beste NWOBHM sangen noen gang lagd. Den er helt fantastisk synes jeg. Vet ikke med de tideligere albumene (bortsett fra Denim and Leather som er min favoritt), men de nyeste albumene er i hvertfall utrolig gode, spesielt The Inner Sanctum. Synes Saxon får altfor lite oppmerksomhet sammenlignet med Judas Priest og spesielt Iron Maiden. Noe som er synd, for de gutta har både gitt mye og har mye igjen å gi. Endret 3. juni 2007 av H-e-l-l-o Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Er også enig i at den nye plate "The Inner Sanctum" imponerte stort. Les andmeldelse av platen her For vokalprestasjoner er jeg ikke helt sikker, (Jeg syns alle sangene er like imponerende synget ) Men jeg vil tro at en god plass og starte er nettopp det nye albumet (The Inner Sanctum.) Ellers kan du prøve favoritt platen min "Denim and Leather" Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som skal ned til Wacken i år? Jeg har utrolig lyst å reise ned, men vet ikke om det går Har hørt at Saxon spiller veldig bra live Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 denim and leather er genial sang da;) hehe.... har ikke hørt så alt for mye fra Saxon...men det jeg har hørt erhvertfall veldig bra! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som skal ned til Wacken i år? Jeg har utrolig lyst å reise ned, men vet ikke om det går Har hørt at Saxon spiller veldig bra live 8804842[/snapback] Eg såg Saxon på Graspop i fjor, og dei har ein god energi på scenen og god kommunikasjon med publikum. Sjølv om eg sat eit stykke bak med nokre øl og ikkje heilt fekk tatt del var stemninga var fantastisk. Her er to videoar, sjå og døm sjølv: Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som skal ned til Wacken i år? Jeg har utrolig lyst å reise ned, men vet ikke om det går Har hørt at Saxon spiller veldig bra live 8804842[/snapback] Eg såg Saxon på Graspop i fjor, og dei har ein god energi på scenen og god kommunikasjon med publikum. Sjølv om eg sat eit stykke bak med nokre øl og ikkje heilt fekk tatt del var stemninga var fantastisk. Her er to videoar, sjå og døm sjølv: 8805768[/snapback] Skulle gjerne ha vært der ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg stenger denne ettersom diskusjon rundt et band skal tas i albumguider, hvis de finnes, og det har nettopp blitt opprettet en her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg