Gå til innhold

Den offisielle Saxon tråden

Anbefalte innlegg

Da det ikke finnes noen offisiell Saxon tråd, bestemte jeg meg for å lage en.

Her kan dere diskutere ting rundt bandet.

Hvorfor er Saxon så undervurdert? Hvilke sanger liker du best?

Her er de 10 beste Saxon sangene etter min mening (rekkefølge har ingeting og si)

1. Princess of the Night

2. I've Got to Rock (To Stay Alive)

3. State of Grace

4. Requiem

5. The Great White Buffalo

6. English Man O War

7. Denim And Leather

8. If I Was You

9. Hungry Years

10. Ashes to Ashes

Saxon videoer på youtube:

Requiem (we will remember)

The Eagle Has Landed

Wheels of Steel

Crusader

If I Was You

Endret av Iced
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Princess of the Night synes jeg er den beste NWOBHM sangen noen gang lagd. Den er helt fantastisk synes jeg. Vet ikke med de tideligere albumene (bortsett fra Denim and Leather som er min favoritt), men de nyeste albumene er i hvertfall utrolig gode, spesielt The Inner Sanctum.

Synes Saxon får altfor lite oppmerksomhet sammenlignet med Judas Priest og spesielt Iron Maiden. Noe som er synd, for de gutta har både gitt mye og har mye igjen å gi.

Endret av H-e-l-l-o
Lenke til kommentar
Noen som skal ned til Wacken i år? Jeg har utrolig lyst å reise ned, men vet ikke om det går  :(  Har hørt at Saxon spiller veldig bra live

8804842[/snapback]

Eg såg Saxon på Graspop i fjor, og dei har ein god energi på scenen og god kommunikasjon med publikum. Sjølv om eg sat eit stykke bak med nokre øl og ikkje heilt fekk tatt del var stemninga var fantastisk.

Her er to videoar, sjå og døm sjølv:

Lenke til kommentar
Noen som skal ned til Wacken i år? Jeg har utrolig lyst å reise ned, men vet ikke om det går  :(  Har hørt at Saxon spiller veldig bra live

8804842[/snapback]

Eg såg Saxon på Graspop i fjor, og dei har ein god energi på scenen og god kommunikasjon med publikum. Sjølv om eg sat eit stykke bak med nokre øl og ikkje heilt fekk tatt del var stemninga var fantastisk.

Her er to videoar, sjå og døm sjølv:

8805768[/snapback]

Skulle gjerne ha vært der ja :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...