Inge Rognmo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har en Nokia N70 som jeg ønsker å bruke som modem via Bluetooth og bærbar, med Tele2 som min mobiloperatør. Har forsøkt med telefonnr *99# og brukernavn/passord wap/wap, som jeg har funnet etter litt leting på nettet, men det virker ikke. Prosedyren med godkjenning av brukernavn/passord går tilsynelatende greit, men så stopper det lenge opp under "registrerer arbeidsstasjonen på nettverket" før jeg etterhvert får en feilmelding kode 734 "PPP-koblingskontrollprotokollen ble terminert".. Noen kloke hoder som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Prøv *99# men ingen brukernavn og passord Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Prøv *99# men ingen brukernavn og passord 8776004[/snapback] Det var det første jeg prøvde, ettersom det var det jeg brukte med Telenor tidligere. Måtte søke litt på nettet før jeg fant det om wap/wap et sted.. Andre tips? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Prøv *99# men ingen brukernavn og passord 8776004[/snapback] Det var det første jeg prøvde, ettersom det var det jeg brukte med Telenor tidligere. Måtte søke litt på nettet før jeg fant det om wap/wap et sted.. Andre tips? 8778357[/snapback] Ja, ring tele2 sin kundeservice 02000. Og du har vel fått tilsendt internett instillinger til telefonen din? Endret 4. juni 2007 av angellwax Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Prøv med *99***# sjekk også hastigheten bluetooth modemet er konfigurert til, prøv å skru den den til 364kb eller lavere å se om det fungerer. Ellers så er kanskje lurt å prøve å la Nokia pc suite da seg av oppkoblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå