Szmekken Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sikker jeg som er dum, men jeg finner ikke ut hvordan man legger underforum som favoritter. Noen som vet hvordan kan være så elskverdige å fortelle meg det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Går det? Hadde isåfall vært ganske mye bedre, da noen kategorier jeg sjekker ofte er bortgjemt, og det må ganske mange museklikk til å finne dem. Hiver meg på denne Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Det står jo favotitter oppe på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Den gjeld for enkelttrådar. Klikk på Legg til favoritter like under tittelen på tråden for å leggje til den tråden du er i. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ahh, skjønner. Synd det ikke gjelder for underforum. Men takk uansett Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg