flogieboogie Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sitter nå å leser til Spansk eksamen som jeg var så uheldig med å komme opp i. Gruer meg som faen fordi jeg på tre år ikke har giddet å gjøre alt for mye i timene og nå kommer denne sløvheten til å kanskje koste meg dyrt. Noe som suger balle... Så lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer på den spanske eksamens fronten? Vil det være en norsk og en spansk del? Er det noe jeg absolutt bør kunne? (JA, jeg vet jeg burde kunne spåket nå etter tre år.) Noen grense på hvor lite man kan skrive? Takker for svar og hjelp i den lille tiden som gjennstår til i morgen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 På alle C-språk så er det jo en norsk oversettingsdel, så en liten skriveoppgave og så en litt lengre, en slags stil. Hvis noen har fransk tips til meg er det bare å komme med dem. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 På alle C-språk så er det jo en norsk oversettingsdel, så en liten skriveoppgave og så en litt lengre, en slags stil. Hvis noen har fransk tips til meg er det bare å komme med dem. 8776066[/snapback] Fett nok Har hvertfall bladd igjennom ordboken min nå og ser at det står MYE nyttig der som jeg antagelig vis vil få bruk for på eksamen. Skal hvertfall bruke laaaang tid på å rette opp feil og slikt. Vil eksamen gå igjennom hvis man bare feks skriver i presens eller no? Det gjør jo eksamen brått litt lettere hvis de ikke spør etter fortids eller fremtidsstiler da. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Franslæreren min sier at vi bør holde oss til presens i stilen, det er vel det nivået klassen er på, men spansk kan jo være annderledes. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Franslæreren min sier at vi bør holde oss til presens i stilen, det er vel det nivået klassen er på, men spansk kan jo være annderledes. 8776506[/snapback] Tja, tror ikke det er så annerledes:P Satser på at det går bra hvertfall! Lykke til dere andre som har eksamen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da var jeg ferdig med fransk c-språk! Det gikk ikke så verst, men fikk ikke skrevet så mye. Håper det er lite feil ihvertfall! Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 flogieboogie vi har noe til felles når det gjelder sløvheten i spansk.. har en 2 i spansk og nå forventer de at jeg/vi skal snakke i ca 15 min.. jeg har gått igjennom de ca 3 fulle siden jeg har strevet med i hele dag.. og det ble bare 6 1/2 min ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå