Lovepump Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal begynne på forkurs til høsten, noen som har peiling på hvilke kalkulatorer som brukes? vil helst ha en som regner det meste og er grei og bruke.. helst en som kan brukes til neste år også (ing. utanning industriteknikk) På forhånd takk Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Studerer selv MIT på UiO. Strengt tatt trenger du ikke mer enn en kalkulator med + - * /, mesteparten, har egentlig aldri bruk for andre funksjoner. Derimot vil det gjøre det lettere for deg med en kalkulator med sinus, cosinus og tangens funksjoner, gjerne litt logaritmefunksjoner også. Du klarer deg uten, men gjør studiet en del enklere. Selv bruker jeg CASIO CFX-9950GB PLUS. Denne har alt du trenger av funksjoner med mer. edit: Også veldig enkelt og greit grensesnitt på den. Endret 3. juni 2007 av NevroMance Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 En ordentlig lommeregner er et uvurderlig verktøy. Enten er du Texas-fan eller Casio-fan, jeg for min del sverger tungt til min elskede TI83+. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 I min VGS-tid brukte jeg selv Casio-kalkulator og var meget fornøyd med den. Enkel og grafisk bra kalkulator med masse funksjoner. Studerer nå ved NTNU der man ikke får lov til å ha kompliserte kalkulatorer ved eksamen så sitter med HP-30s enkel kalkis med kun + og - nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bærbar pc Windows+R, Calc, Enter. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Helt enig med brillefin, den casioen er en vakker kalkulator Lenke til kommentar
ptta Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 kalkulator Denne er nå finere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå