ForvirraUngdom Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har litt problemer med å konsentrere meg under tentamen, prøver etc. Blir alltid sittende og se på et eller annet. Noen som har noen gode forslag til hva man f.eks burde spise før/under en stor prøve for å holde konsentrasjonen oppe? Mvh Det lille rare Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Drikk vann og spis mat med "trege" karbohydrater - kjappe karbohydrater funker knall i 1/2 - 1 time, og så påvirker det deg negativt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Selv så pleier jeg å ta koffeinpiller før jeg har en prøve/et krevende fag. Føler meg mer våken og opplagt og når jeg er det så blir jeg konsentrert og klar for å yte mitt beste. Kan kanskje være verdt å prøve ut for deg hvis du er desperat. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Selv så pleier jeg å ta koffeinpiller før jeg har en prøve/et krevende fag. Føler meg mer våken og opplagt og når jeg er det så blir jeg konsentrert og klar for å yte mitt beste. Kan kanskje være verdt å prøve ut for deg hvis du er desperat. 8776610[/snapback] Hvor får jeg kjøpt disse og hva er prisen? Drikker en del kaffe, men kan jo slutte med det. Smaken er oppskrytt og tennene blir gule Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sliter du veldig mye med konsentasjonsproblemer så kanskje du har nettopp konsentrasjonsproblemer. Har tatt test av meg selv, jeg for min del. Har alltid vært ukonsentrert, og fikk gjennom rådgiver på skolen hjelp til å utføre en ADD test. Vet ikke om jeg har det, men kjekt å vite Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Selv så pleier jeg å ta koffeinpiller før jeg har en prøve/et krevende fag. Føler meg mer våken og opplagt og når jeg er det så blir jeg konsentrert og klar for å yte mitt beste. Kan kanskje være verdt å prøve ut for deg hvis du er desperat. 8776610[/snapback] Hvor får jeg kjøpt disse og hva er prisen? Drikker en del kaffe, men kan jo slutte med det. Smaken er oppskrytt og tennene blir gule 8780976[/snapback] Er nok desverre bare å få på respt i Norge Selv så kjøper jeg i England over disk, men tror det er mulig å kjøpe over disk i Sverige også. Så neste gang du er i Sverige kan du prøve å skaffe deg noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå