MyBigMouth Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Og om MyBigMouth hadde begynt å lese postene før han kaster ut beskyldninger så hadde det blitt fryd og gammen inne på dette forumet!! Nå tror jeg du skal begynne å si takk for den hjelpen vi faktisk prøver å gi deg. For det første har du en emnetittel som, tja, sier sitt. Videre forteller du en historie med et par hull, og når vi påpeker hull går du fullstendig i forsvar og kommer med tullete svar. Har vell strengt tatt ingenting med beskyldninger, men slik jeg forsto det klikket du deg ut av pedalen og passerte de med en fot "ledig". Hunder er ikke mennesker, og kan heller behandles som det. Hunder har lett for å mistolke, og det er derfor ikke vanskelig å tro at det er det denne hunden har gjort. Selv om uttrykket Cui Bono har andre bruksområder, mener jeg allikevel du har godt av å tenke på hvem som faktisk tjener på denne saken. Hva hvis hunden blir avlivet, blir du glad da? Har hunden bitt deg? Har du fått en traumatisk opplevelse som har merket deg resten av livet? Det er vell også stilt spørsmål ved om det var lov å sykle i denne lysløypen.... Ikke minst, har du bevis? For all del, anmeld henne. Krev hunden avlivet. Skyt det selv hvis det er det som må til for at du skal være tilfreds. Du kommer nemlig ikke noen vei med å troppe opp på politistasjonen og si at du vil anmelde, fordi "den faens bikkja, til den jævla narko kjerringa hoppa på meg". Du må gjerne gjøre det, men da håper jeg også du legger ut anmeldelsen her, for den vil jeg svært gjerne se. Skal jeg også legge inn litt bold tekst, eller var dette greit for deg? Tror det lureste du kan gjøre er å ta med deg faren din ned til henne, forklare situasjonen. Da blir det nok en løsning på det Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg beklager om historien min har hatt noen såkalte "hull" og legger meg flat der... Og dere mener at jeg ikke kunne tatt denne kjerringa for noe.. å joda.. politiet har sitt andre hjem i huset der denne fruen holder til, og jeg har en liten mistanke om at tvilen ville kommet meg til gode... Har foreløpig valgt å legge denne anmeldelsen "død", men det skal ikke mye til fra de folka der før jeg igjen vurderer å troppe opp på politistasjonen. Forøvrig har det vært flere episoder jeg har hørt om der denne giga bikkja faktisk har hoppet opp på små barn og veltet de over ende, noen som faktisk er påpekt i denne tråden at strider med loven.. Og det er greit jeg innser at de ikke får noen skade av det, men det er jo surt at disse ungene må springe 24/7 i redsel for hunder da.. Førsteinntrykket er som regel det som fester seg.!! Så derfor vil jeg i hvertfall anbefale alle hundeeiere her inne til å passe på at slikt skjer da dette kan være ubehagelig for forsåvidt alle parter.. Ha kustus på bikkja! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Forøvrig har det vært flere episoder jeg har hørt om der denne giga bikkja faktisk har hoppet opp på små barn og veltet de over ende La meg gjette, dumme foreldre som sier "gå bort å klapp vovvovven da!" ? Eller unger som løper i delt bakgård hvor de vet det er en hund, uten tilsyn? Endret 6. juni 2007 av pronoob Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 ...Forøvrig har det vært flere episoder jeg har hørt om der denne giga bikkja faktisk har hoppet opp på små barn og veltet de over ende... 8794332[/snapback] Hvis det er tilfelle så kan jeg være enig med att hu burde få en advarsel om å forbedre seg fra politiet, men ingen avliving med det første vertfal. Så lenge det har vert null agrisivitet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Som sagt Viking, ta en tur ned til henne å si hva du mener Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva har det egentlig med saken om dama er narkoman eller ikke? Det er totalt irrelevant. Forøvrig så er min egen erfaring fra oslo at de fleste narkomane har mye mer kustus på hunden sin enn vanlige hundeeiere. Jeg vil tro at dette henger sammen med at hunden for dem er en kompanjong som følger dem hele dagen. De fleste andre hunder har et forhold til eieren hvor de er hjemme alene hele dagen, og får et par kjappe turer og det er all interaksjonen som foregår. Forøvrig synes jeg hele denne greia virker som en personlig vendetta mot hundeeieren, bare fordi trådstarter ikke liker hunder, og av en eller annen grunn har noe imot eieren siden hun er et av samfunnets utskudd. Synes det er å gå litt langt bare fordi en hund hilste på deg. Du må gjerne anmelde henne for min del. Men personlig ville jeg, om jeg møtte denne personen anbefalt henne å anmelde deg for injurier for å ha kallt henne "narko kjerring" i et offentlig forum. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ble du bitt av hunden slik at du blir "skadet", saa har du rett til aa kreve hunden avlivd. Naa vil jeg da si at du ikke har NOEN slags helst grunn til aa kreve hunden avlivd, da hunden ikke bet deg eller noe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Greit at hun ikke klarte å holde igjen bikkja, men å si at den angrep deg utfra det du beskriver, syns jeg er å overdrive. Den ville jo bare hilse på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå