CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg måtte la 2stk i klassen klippe meg med en gammel kjøkkensaks som vi har liggende i klasserommet.. Det ser ikke særlig fint ut for og si det slik.. http://home.tiscali.no/ingvaldr/Sveis.avi (Filmen er 600k og bildet er under 10K) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hehe eg har gått med hanekam siden jul etter at eg gjette kan en gavepakke hadde inni. Går ute med lue da men eg syns den var litt kul. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 I 8. eller 9. klasse veddet jeg og 3 i klassen min om hvem som klarte å løpe 60m forteste. Den som tapte skulle gå en tur ut i skolegården i bare håndkle. Selvfølgelig tapte jo jeg, men klarte heldigvis å vri meg unna Jaja, det var da fjortiss faktoren var på topp Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Av prinsipp inngår jeg ikke veddemål, så det har blitt dårlig med tap i veddemål også. Har du planer om å ta bort resten av håret også CFD? Nå står du i alle fall i stil til rommet ditt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ikke akkurat veddemål, men jeg bannet på at jeg skulle bade på bursdagen min i fjor. 2.jan (nøyaktig ett år siden). Det var fuckings kaldt. holdt på å fryse balla av meg. i tillegg så måtte jeg gå mange meter opp en skråning med skare snø til knærne, i bare shortsen. Det var KALDT! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Vell jeg har måttet løpe 2km naken oppe på fjellet i -10C jeg.. Er ikke noe farlig egentlig. Taper man så må man ikke vri seg unna. Men når man vinner er det digg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Vedder kun når jeg er 100% sikker på å vinne. /me er en sleip jævel Du ser helt for jævlig ut på håret CFD, håper du planlegger en skikkelig "payback" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Vell jeg vet. Har nå tatt litt høyoppløslige bilder som vi skal uppe. (Ikke jeg ,men noen andre for og plage meg) Ser bare enda mer jævlig ut da. Men man må tape for og nyte seiern også Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Syntes du skal ta en mach3 og dra over huet jeg. Det ser for jævlig ut. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jaja, veddemål er gøy. en kompis skylder meg 10k.... meget trolig han har råd til å betale tilbake.... ellers er jeg også feig og vedder bare om ting jeg vinner,,, uansett fet hårsveis... hadde en lignendes en. og jeg har vert skinnet, uten øyenbryn og med bukkeskjegg.. like før noen kompiser banket meg, de kjente meg ikke igjen Lenke til kommentar
letmein Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skal vel ikke se bortifra at en slik Fanta-sveis kan bli "mote" etterhvert... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 CFD: ØY.. hva tapte du i da? jeg måtte ...... hmm .... vel har igen sprøhistorier ... jøss så kjedelig jeg er .. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Om jeg kunne krashe en WIn2k maskina med SMB-Expoit. Jeg trodde ikke han visste hva NetBios var engang. Han hadde aktivert det forrige gang jeg brukte maskina hans ,men han hadde deaktivert det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå