Tå. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Når jeg går inn på en ny nettside så laster explorer informasjon fra forrige gang jeg var innom og jeg må trykke oppdater for å få frem ny informasjon. Hva er problemet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Last ned og kjør ccleaner fra ccleaners hjemmeside. Denne sletter alle temp-filene du har liggende. Etter det, ber du nettleseren din om å se etter en ny versjon av siden hver gang du åpner den! Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du trenger ikke laste ned CCleaner for å gjøre det. Start ->Kjør->%temp% og C:\Documents and settings\dinbruker\Lokale instillinger(skjult)\Temporary Internet Files. Diskopprydding fjerner også disse filene. Start->Alle programmer->Systemverktøy->Diskopprydding. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Faktisk lar Windows innebygde filrensker det veldig ofte vvære igjen filer... Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ikke hvis du huker av for at du vil fjerne alle filene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 IE lagrer filene midlertidig på maskinen. Ved lasting av sider du har besøkt, vil disse filene mest sannsynlig bli brukt om det ikke er lenge siden du besøkte den sist. Dette kan du selv justere i IE. Gå til Verktøy - > Internettalternativer Jeg har bare IE 7.0 på maskinen nå, så forklaringen kan avike noe... I vinduet kommer opp velger du Instillinger i historie-feltet. Velg så at IE skal sjekke siden hver gang du besøker den etter en ny versjon av siden. Den skal stå på automatisk som standard. Være obs på at dette vil påvirke lastetiden til nettsider, da cachen ikke blir tatt i bruk like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå