Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) haha, Marky Mark har så LETT gått på noe. Er så lett å se. 8782350[/snapback] hva faen prater du om? 8783052[/snapback] Jeg prater om Marky Mark, ze rappah, Wahlberg. At han ser sånn ut... vel, virker gjerne litt mistenkelig ut. Samme med 50 Cent. Dog, 50 Cent er det ingen tvil om. han er 111% boler. Endret 4. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Porcupine Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Er enig i at Colin Farrell er utrolig deilig Må bare si at Heath Ledger var drit sexy i 'Brokeback Mountain' Ok, ja jeg vet at det er en klisjè å legge ut bilde av Brad Pitt, men kom igjen da folkens...han er jo så utrolig sexy Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mark Wahlberg ser ikke ut som om han har "gått på noe", mener da jeg. Du ka fint få en sånn størrelse uten noe som helst. (selvsagt med kosthold og trening, men uten noe ekstra) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, ja jeg vet at det er en klisjè å legge ut bilde av Brad Pitt, men kom igjen da folkens...han er jo så utrolig sexy 8783505[/snapback] Second. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Kvinner: Jolie, Reid, Johansson, Alba og Belucci, Lindsay Lohan og Megan Fox. Menn: Ryan Philippe og Micheal T. Weiss. (fra The Pretender) Jarod (Micheal T. Weiss): Må jo ikke glemme Eddie Cibrian, selvom jeg egentlig bare er misunnelig på det håret hans. Alltid bra stylet. (nesten) Endret 4. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mann: Will Smith Kvinne: Jessica Alba Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med Kristoffer Joner? Han er da ganske... søt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Cillian Murphy: Verdens råeste øyne på denne karen her. ------------------------------- Brad Pitt: Denne mannen er jo rå i fight club! Kvinner: Rose Byrne: Denne dama er utrolig pen! utrolig at det ikke er så mange filmer av henne -------------------------------- Monica Bellucci: Trenger ingen grunn. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Må bli disse to som er ein av dei mest deilige kvinnelige skuespillere: Evangeline Lilly Eva Mendes Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Heath var finere mørk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå