Jooakim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Trådstarter spør vel ikke etter dyktige skuespillere? :-) Edit: Om kun de dyktige skuespillerinnene skulle ha spilt de kvinnelige rollene, hadde det vært kjedelig å se på de samme trynene om og om igjen. ;-) Endret 4. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Trådstarter spør vel ikke etter dyktige skuespillere? :-) Edit: Om kun de dyktige skuespillerinnene skulle ha spilt de kvinnelige rollene, hadde det vært kjedelig å se på de samme trynene om og om igjen. ;-) 8776917[/snapback] Han gjorde nok ikke det, men jeg setter kvalitetskrav. Det stemmer, men i denne tråden holder jeg meg til pene mennesker med talent. Reese Witherspoon har vist seg å være litt flink i det siste, og hun er ganske pen, så hun kan inkluderes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis jeg noen gang skulle gifte meg med en mann ville det vært Michael Shanks Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gael García Bernal Kjekken. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Står mellom Lindsay Lohan og Scarlett Johanssen Mannebeistet mitt må vel bli Wahlberg om jeg vil ha en røff, en eller så må det bli en søtpus i form av River Phoenix Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dame: Dødt løp mellom Aishwarya Rai og Monica Bellucci Mann: Jeff Goldblum Lenke til kommentar
Porcupine Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 For meg så kan skuespiller bety mann og kvinne for de som lurer på det. Post bilder av de deiligste, enten de er menn eller kvinner. Legger ut et bilde til jeg What can I say, I like bad boys Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) tre veldig sexy menn Endret 4. juni 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Åh Wentworth Miller, definitivt! Finnes IKKE heitere skuespiller enn han. Når det kommer til kvinnelige må det bli Salma Hayek! Hun har perfekt kropp! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 haha, Marky Mark har så LETT gått på noe. Er så lett å se. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jessica Biel er nice. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 http://elkit.blogs.com/elkit/images/brando.jpg 8776859[/snapback] Hvem er det? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ser ut som Marlon Brando 8783010[/snapback] Sant, når man leser linken så står det faktisk Brando der Takk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gudfaren selv, i A Streetcar Named Desire. Før han la på seg, altså. ^^ Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) haha, Marky Mark har så LETT gått på noe. Er så lett å se. 8782350[/snapback] hva faen prater du om? Charlize Theron er jo litt pen, litt flink også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. juni 2007 av Dagon Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Charlize Theron er jo litt pen, litt flink også.8783052[/snapback] Hun er nydelig. Uma Thurman var heit i Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå