Typhon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Oppdaterte forrige post, men, syns det kan virke litt merkelig med 400W RMS, og 1500 peak Litt stor forskjell, peak pleier og være ca det dobbelte av RMS... 8776071[/snapback] Elementene jeg skal ha i bilen min tåler 200W RMS og 1000W peak så trenger ikke bekymre deg... Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Men, det gir hvertfall en veldig brukbar lyd i fra seg! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 viktigste er at DU er fornøyd Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Peak er jo snakk om ett brøk del av ett sekund. Da tåler de litt. Men 1500W på 5 sek, ikke snakk om! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det Sony XS-L151P5 du har? Sist jeg hørte den modellen ble jeg ikke videre fornøyd. Har ikke hørt den i akkurat din bil eller. Men som sagt, viktigste er at du synes et ble bra. Stereo er som mye annet, forsjellig fra person til person, fra øre til øre. Har mye å si alt fra interesse, kompetanse, gehør osv. Mange er fornøyd med at "det trøkker" og blir liv i cupèen, andre vil kaste ifra seg samme elementet. Så, om du er fornøyd klarer det vel seg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Må si meg enig i det espennyh sier her... Hvis kassa er SKIKKELIG bygd, og trekkt, så vil jeg si at sub med kasse er værdt ca 700kr, men den forsterkeren er ikke værdt stort, er jeg redd... 1000kr for hele pakka, maks!! Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp. Det stemmer espennyh. Du får høre en dag snart! Sier meg ferdig med anlegget mitt nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå