Antihero Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Se emne. Maskinen er en Dell Inspiron 8200 og prisramme er max 1000kr. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tipper du finner endel svar hvis du bruker søkefunksjonen i forumet. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 nei fant ikke no Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 nå aner jeg ikke hva lydkortet på den bærbare støtter sikert max 2.1 system da er jo klipsh 2.1 ganske bra. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 hvem selger klipsch? Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det gjør audiocompaniet. Lenke til kommentar
Hermy Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det finnes utrolig mange gode 2.1 sett.. har bare en laptop selv... og på min er det bare en hodetelefon utgang. Og hvis det er bare det med deg så vil jeg anbefale deg å bare kjøpe et av de dyreste 2.1 systemene du får tak i.. Får vanvittig bra stereo lyd for en liten sum..... både logitech og cambridge soundworks(creative) har mye bra.... Logitech Z-340 feks koster ca 500kr mens du får Creative Inspire Digital 2800 for ca 1000kr..... Du finner noe som er billigere enn 500 også.... Men det er liksom der det begynner hvis du skal ha noe som spiller litt bra.... Men som sagt det finnes mye annet bra der ute også.. Nesten alle høytaler produsenter lager til pc nå for tiden så det er jo bare å undersøke litt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå