Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 eller for å være mer nøyaktig Sci-fi serier. Stargate er høyt oppe med over 8 dager, mens dr. who har 13 dager men vinneren med GOD margin er Star Trek med over 22 dager http://en.wikipedia.org/wiki/Lengths_of_sc...levision_series Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hva mener du egentlig med dager? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 hvor mange kontunielige døgn du kan se en serie før du har sett alt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 22 dager på star trek. Heh. Jeg er et godt stykke på vei i alle fall. Litt skummel liste. Det slår meg at jeg kanskje har brukt litt mye tid på serier når jeg ser hvor lenge farscape, red dwarf, babylon 5 etc varer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 star trek og stragate alene er en måned Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Var jo bare science fiction der Endre tittel;) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 er ikke plass, og sci-fi er det eneste som tells uansett:D Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 er ikke plass, og sci-fi er det eneste som tells uansett:D 9008422[/snapback] NEI!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå