sveggi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 har lyst til og se en episode av en serie på yahoo tv, men trenger amerikansk proxy for å få se det. noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 http://proxy.org/ ? 8774416[/snapback] det gikk ikke å bruke noen av de sidene. fikk bare samme melding opp på yahoo :the content your trying to watch is only avalible at certain areas" elns noen som vet hva jeg kan gjøre for å klare å se yahoo tv? må jeg ikke forandre noe innpå nettverks innstillinger eller noe Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er vel noe på kanten av hva som tillhører i "Nettverk" og iofs i det hele tatt på dette forumet.. det er jo på grensen til (vel, faktisk) å være ulovlig siden utgiveren bare har rettigheter til fremvisning i enkelte regioner... Just my two cents.. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er vel noe på kanten av hva som tillhører i "Nettverk" og iofs i det hele tatt på dette forumet.. det er jo på grensen til (vel, faktisk) å være ulovlig siden utgiveren bare har rettigheter til fremvisning i enkelte regioner... Just my two cents.. 8775395[/snapback] takk, jeg fikk voldsomt mye ut av ditt svar mister moral politi Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er vel noe på kanten av hva som tillhører i "Nettverk" og iofs i det hele tatt på dette forumet.. det er jo på grensen til (vel, faktisk) å være ulovlig siden utgiveren bare har rettigheter til fremvisning i enkelte regioner... Just my two cents.. 8775395[/snapback] takk, jeg fikk voldsomt mye ut av ditt svar mister moral politi 8775766[/snapback] Bare hyggelig, er min minste kunst å minne om lover og regler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå